Shopify به دليل طراحي ساده و در عين حال كارآمد ، به يك پلت فرم محبوب براي طراحي فروشگاه شما تبديل شده است. اين به شما امكان مي دهد فروشگاه اينترنتي ايجاد كنيد ، محصولات خود را مديريت كرده و بفروشيد و سود خود را كنترل كنيد. چهار ويژگي اصلي ارائه شده توسط Shopify وجود …
منبع :
4 ويژگي اول فروشگاه Shopify شما
4 ويژگي اول فروشگاه Shopify شما https://ijmarket.com/blog/4-ويژگي-اول-فروشگاه-shopify-شما/ https://ijmarket.com/blog/4-ويژگي-اول-فروشگاه-shopify-شما/#respond ايجي ماركت Sun, 18 Jul 2021 15:56:06 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/4-ويژگي-اول-فروشگاه-shopify-شما/
Shopify به دليل طراحي ساده و در عين حال كارآمد ، به يك پلت فرم محبوب براي طراحي فروشگاه شما تبديل شده است. اين به شما امكان مي دهد فروشگاه اينترنتي ايجاد كنيد ، محصولات خود را مديريت كرده و بفروشيد و سود خود را كنترل كنيد. چهار ويژگي اصلي ارائه شده توسط Shopify وجود …
منبع :
4 ويژگي اول فروشگاه Shopify شما
Shopify به دليل طراحي ساده و در عين حال كارآمد ، به يك پلت فرم محبوب براي طراحي فروشگاه شما تبديل شده است. اين به شما امكان مي دهد فروشگاه اينترنتي ايجاد كنيد ، محصولات خود را مديريت كرده و بفروشيد و سود خود را كنترل كنيد. چهار ويژگي اصلي ارائه شده توسط Shopify وجود دارد كه از همان ابتدا مراقبت از تجارت شما را بر عهده خواهد داشت. شما يك راه حل كامل تجارت الكترونيكي ارائه مي دهيد تا بتوانيد هر آنچه را كه مي خواهيد نگه داريد.
1. ويترين:
علاوه بر درآمد جذاب ، تجارت شما به جنبه هاي اساسي بسياري براي فعاليت در يك بازار رقابتي نياز دارد. بهترين تم هاي Shopify ايجاد شده توسط كارشناسان فروشگاه شما را به خود جلب مي كند. همه اشكال را مي توان به راحتي اصلاح كرد تا ظاهري منحصر به فرد به مجله شما اضافه كند. فروشگاه خود را سفارشي كنيد تا ويژگي هاي اساسي را كه مزاياي قابل توجهي به شما مي دهند اضافه كند.
همه مدل هاي تجارت الكترونيكي سازگار با موبايل هستند كه مي توانيد محصولات خود را بر روي هر دستگاهي بفروشيد. اين همچنين باعث بهبود نام تجاري و شبكه مشتري شما خواهد شد. براي ايجاد يك فروشگاه عالي خانگي ، Shopify بهترين ويژگي ها را به شما ارائه مي دهد. اين يك بستر وبلاگ نويسي كامل به شما ارائه مي دهد ، به شما اطمينان مي دهد كه در حال انتشار اخبار خوبي در مورد تجارت خود و متمركز نگه داشتن مشتريان بر ايده هاي خود در مورد شركت هستيد.
دسترسي به HTML و CSS به شما كمك مي كند فروشگاه را در هر زمان كه بخواهيد شخصي سازي كنيد. ثابت مي شود كه اين گزينه در صورت نياز به تغيير جنبه هاي مختلف مجله ، واقعاً مفيد واقع مي شود.
2. مركز خريد:
وقتي نوبت به سبد خريد مي رسد ، مشاغل خوبي وجود دارد كه بايد در نظر بگيريد. امنيت در ليست اول است زيرا بازديدكنندگان هميشه در خريد آنلاين ترديد دارند. كليه فروشگاه هاي الكترونيكي در Shopify با يك گواهي SSL 256 بيتي ، سطح امنيتي مورد استفاده بانك ها محافظت مي شوند.
درگاه هاي پرداخت يكي ديگر از عناصر اساسي است و آنها بايد در تأمين معامله صحيح با شرايط بازرگان مطابقت داشته باشند. Shopify با نزديك به 100 درگاه پرداخت ارائه مي شود تا استقلال كاملي در انتخاب آنچه مي خواهيد داشته باشيد.
اگر تجارت جهاني داريد ، زبان مي تواند مانعي در كاهش فروش شما باشد. با Shopify مي توانيد با ترجمه طرح زمينه فروشگاه خود به چندين زبان از اين مشكل جلوگيري كنيد.
Shopify مجموعه اي از گزينه هاي بازيابي سبد خريد را به شما ارائه مي دهد. از اين طريق مي توانيد براي مشتريان خاصي كه بدون خريد از سبد خريد خارج شده اند ايميل تبليغاتي ارسال كنيد. اين يك ويژگي شگفت انگيز است و با بازگشت مشتريان فعلي ، فروش شما را بهبود مي بخشد.
3. مديريت فروش:
مديريت يك فروشگاه در Shopify روشي آسان است زيرا جزئيات كاملي در مورد مشتريان و ترجيحات آنها دريافت خواهيد كرد. وقتي اطلاعات ارزشمندي داشته باشيد ، سازماندهي محصولات براي شما دشوار نخواهد بود.
همه ويژگي ها براي افزايش سود شما گنجانده شده است. شما مي توانيد يك حساب مشتري ايجاد كنيد كه فروش محصول را تشويق كند. كسب اطلاعات در مورد شبكه هاي مشتري به شما كمك مي كند خدمات بهتري ارائه دهيد. با توجه به سابقه خريد ، موقعيت مكاني و موارد ديگر ، ليستي از مشتريان دريافت خواهيد كرد.
4. بازاريابي و سئو:
هيچ كس هنگام بازاريابي آنلاين اهميت بازاريابي و سئو را ناديده نمي گيرد. Shopify با استراتژي هاي بازاريابي و سئو سايت خود اطمينان مي دهد كه فروشگاه شما داراي رتبه و بازديد بالايي است. يك طراح Shopify استخدام كنيد كه ويژگي هاي مختلف را بهتر از ديگران درك كند و از بهترين تجارت شما استفاده كند.
با بهينه سازي موتور جستجو (SEO) ، مي توانيد ميزان فروش خود را افزايش دهيد تا مشتريان بتوانند شما را به راحتي پيدا كنند. مي توانيد روي چند جنبه مهم SEO مانند برچسب H1 ، عنوان و برچسب Meta متمركز شويد.
براي فروشگاه خود يك sitemap.xml ايجاد كنيد. براي داشتن رتبه بندي مناسب در صفحات نتايج موتور جستجو ، نقشه سايت داراي چند مسئوليت است. باعث مي شود موتورهاي جستجو از محصول ، صفحه وب و پست هاي وبلاگ شما مطلع شوند.
اگر از جنبه بازاريابي فكر مي كنيد ، بايد تخفيف و بليط تبليغاتي را براي تجارت خود در نظر بگيريد. با ارائه تخفيف به مشتريان وفادار خود پيشنهادي را تهيه كنيد. ارزش برند شما را افزايش مي دهد.
بدون شبكه هاي اجتماعي ، هيچ چيز واقعاً ممكن نيست. رسانه هاي اجتماعي ديگر جايي براي تجمع نيستند. بلكه يك بازار رو به رشد براي شركت ها است. Shopify فروشگاه شما را با Facebook ، Twitter ، Linked و نام هاي ديگر ادغام مي كند تا فروش محصولات شما را افزايش دهد. اينجا جايي است كه مي توانيد مستقيماً با مشتريان ارتباط برقرار كنيد.
Shopify بيش از سايرين افراد را به سمت طراحي فروشگاه آنلاين جلب كرده است. ميزان كاري كه ارائه مي دهد بسيار زياد است. شما مي توانيد فروش خود را مديريت كنيد ، طرح SEO خود را تأييد كنيد و استراتژي بازاريابي خود را توسعه دهيد. محصولات خود را براي كاربران جالب كرده و محصولات خود را متناسب با نياز مشتري تنظيم كنيد.
منبع :
4 ويژگي اول فروشگاه Shopify شما