تيتر نيوز – مسافران آبشار «گنجنامه»

جامع ترين اخبار پزشكي جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

تيتر نيوز – مسافران آبشار «گنجنامه»

۱۱ بازديد

31 ژوئيه 1400 / 14:53 شنيدن نام تابستان و روزهاي گرم ، آب و آبشارها و محلي براي تفريح ​​و فرار از گرما از جمله اولين مواردي است كه به آنها اشاره مي كنيم. اما به دليل وجود اپيدمي كرونا و مسائل پيرامون آن ، اوضاع مردم را ملزم مي كند كه قيد برخي روال …

تيتر نيوز – مسافران آبشار «گنجنامه» https://titr-news.ir/2021/07/تيتر-نيوز-مسافران-آبشار-گنجنامه/ تيتر نيوز Thu, 22 Jul 2021 11:16:07 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/07/تيتر-نيوز-مسافران-آبشار-گنجنامه/ 31 ژوئيه 1400 / 14:53 شنيدن نام تابستان و روزهاي گرم ، آب و آبشارها و محلي براي تفريح ​​و فرار از گرما از جمله اولين مواردي است كه به آنها اشاره مي كنيم. اما به دليل وجود اپيدمي كرونا و مسائل پيرامون آن ، اوضاع مردم را ملزم مي كند كه قيد برخي روال …

31 ژوئيه 1400 / 14:53

شنيدن نام تابستان و روزهاي گرم ، آب و آبشارها و محلي براي تفريح ​​و فرار از گرما از جمله اولين مواردي است كه به آنها اشاره مي كنيم. اما به دليل وجود اپيدمي كرونا و مسائل پيرامون آن ، اوضاع مردم را ملزم مي كند كه قيد برخي روال را بشكنند ، اما متأسفانه ، در واقع ما عكس اين را مي بينيم.
اين روزها ، نه تنها مردم حمدان ، بلكه بسياري از مردم استانهاي گرمسيري كه به دليل آب و هواي سرد حمدان ، بدون پروتكل بهداشتي در شهر ، مناطق توريستي و غيره به اين شهر آمده اند. براي ديدن. است.
گنجنام نام منطقه اي است كه در 1 كيلومتري شهر همدان قرار دارد و به دليل داشتن آبشارهاي زيبا و دو رودخانه معروف به زمان دارش و زارسيس هخامنشي ، واقع در قلب سنگ الوند مشهور است. .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.