تبريك عيد قربان به روساي مجالس كشور‌هاي اسلامي

جامع ترين اخبار پزشكي جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

تبريك عيد قربان به روساي مجالس كشور‌هاي اسلامي

۱۱ بازديد

به گزارش تيتر نيوز سخنراني هاي شوراي ملي متن پيام به شرح زير است: درود بر شما و رحمت و بركات خداوند.من از دريافت پيام تبريك به مناسبت عيد سعيد فطر بسيار خوشحالم.همه ما معتقديم كه هماهنگي و اتحاد در بين كشورهاي اسلامي مظهر رشد و توسعه جهان اسلام است و در عين حال شوراهاي …

تبريك عيد قربان به روساي مجالس كشور‌هاي اسلامي https://titr-news.ir/2021/07/تبريك-عيد-قربان-به-روساي-مجالس-كشور‌ه/ تيتر نيوز Wed, 21 Jul 2021 07:51:52 0000 عمومي https://titr-news.ir/2021/07/تبريك-عيد-قربان-به-روساي-مجالس-كشور‌ه/ به گزارش تيتر نيوز سخنراني هاي شوراي ملي متن پيام به شرح زير است: درود بر شما و رحمت و بركات خداوند.من از دريافت پيام تبريك به مناسبت عيد سعيد فطر بسيار خوشحالم.همه ما معتقديم كه هماهنگي و اتحاد در بين كشورهاي اسلامي مظهر رشد و توسعه جهان اسلام است و در عين حال شوراهاي …

به گزارش تيتر نيوز

سخنراني هاي شوراي ملي متن پيام به شرح زير است:

درود بر شما و رحمت و بركات خداوند.
من از دريافت پيام تبريك به مناسبت عيد سعيد فطر بسيار خوشحالم.
همه ما معتقديم كه هماهنگي و اتحاد در بين كشورهاي اسلامي مظهر رشد و توسعه جهان اسلام است و در عين حال شوراهاي كشورهاي اسلامي در دستيابي به اتحاد و اتحاد نقش اساسي دارند. امت بزرگ اسلامي.
من معتقدم در زماني كه حج به دليل گسترش ويروس كرونا در سرزمين مكاشفه به صورت محدود انجام مي شود ، توجه به همدلي و سلامت جوامع اسلامي در برابر ويروس كرونا ضروري است.
از فرصت استفاده كنيد. با تأكيد بر آمادگي مجلس شوراي اسلامي براي تقويت همكاري هاي مشورتي و همه جانبه بين كشورهاي اسلامي ، از جنابعالي ، نمايندگان محترم مجلس و عزت و عزت امت اسلامي را از دادگاه خداوند متعال خواستارم.
محمد باقر قاليباف
رئيس مجلس شوراي اسلامي
جمهوري اسلامي ايران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.