بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است

جامع ترين اخبار پزشكي جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است

۹ بازديد

به گزارش خبرگزاري تيتر نيوز از يزد ، محمدرضا پاكديل با توجه به اينكه سامانه 195 آماده دريافت شكايات از مردم در زمينه هاي مختلف مخابرات و فناوري اطلاعات است ، راه اندازي اين سامانه براي كاربران است. افزايش رضايت و دريافت شكايات مناطق عمومي تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات …

بيشترين شكايت يزدي‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اينترنتي است https://titr-news.ir/2021/07/بيشترين-شكايت-يزدي‌ها-از-وزارت-ارتباط/ تيتر نيوز Mon, 12 Jul 2021 14:54:54 0000 استان ها https://titr-news.ir/2021/07/بيشترين-شكايت-يزدي‌ها-از-وزارت-ارتباط/ به گزارش خبرگزاري تيتر نيوز از يزد ، محمدرضا پاكديل با توجه به اينكه سامانه 195 آماده دريافت شكايات از مردم در زمينه هاي مختلف مخابرات و فناوري اطلاعات است ، راه اندازي اين سامانه براي كاربران است. افزايش رضايت و دريافت شكايات مناطق عمومي تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات …

به گزارش خبرگزاري تيتر نيوز از يزد ، محمدرضا پاكديل با توجه به اينكه سامانه 195 آماده دريافت شكايات از مردم در زمينه هاي مختلف مخابرات و فناوري اطلاعات است ، راه اندازي اين سامانه براي كاربران است. افزايش رضايت و دريافت شكايات مناطق عمومي تلفن ثابت ، اينترنت ، تلفن هاي همراه ، خدمات پستي و دفاتر پيشخوان هستند.

پاكديل با اشاره به اينكه 100 مورد از شكايات ارائه شده توسط مشتريان در استان در اين سامانه بررسي شده است ، گفت: ميانگين زمان رسيدگي به شكايات دريافتي براي اپراتورها كمتر از سه روز كاري است.

مديركل ICT استان گفت: در بهار امسال از 489 شكايت ثبت شده در سامانه استان يزد ، اين سيستم شامل 362 مورد در زمينه خدمات اينترنتي ارائه شده توسط اپراتورهاي تلفن همراه و FCP ها است. از جمله: بسته هاي اينترنتي ، عدم فعال سازي بسته هاي داده هاي مشتري ، كيفيت پايين خدمات و سرعت كم در ارسال و دريافت اطلاعات و همچنين 59 مورد مربوط به پوشش ناقص تلفن هاي همراه ، 46 مورد تلفن ثابت ، 17 مورد خدمات پستي. و 4 مورد پيشخوان اداري با پيگيري و همكاري اپراتورها رسيدگي شده است. كليه شكايات دريافت شده در سيستم ثبت شده است.

وي افزود: به منظور ارائه بهترين خدمات و پاسخگويي ، اپراتورهاي مخابرات و فناوري اطلاعات در صورت مشاهده تفاوت در خدمات خريداري شده با اطلاعات موجود در اين قسمت (سرعت و حجم ثابت ، هزينه هاي پرداختي و غيره) ، مشتري هستند. . سايت https: //195.cra.ir يا صندوق پستي 195-16315 يا تلفن ثابت 195 شكايات خود را ثبت كنيد.

48

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.