SEO تجربه كاربر (UX) را بهبود مي بخشد بهينه سازي وب سايت مي تواند تجربه كاربري بهتري را فراهم كند و روش هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. برخي از آنها اطلاعات مرتبط ، تصاوير / فيلمهاي مبتني بر متن ، مرور آسان صفحات وب و وب سايتهاي مربوط به تلفن همراه را …
منبع :
چگونه يك تجارت مي تواند از سئو بهره مند شود
چگونه يك تجارت مي تواند از سئو بهره مند شود https://ijmarket.com/blog/چگونه-يك-تجارت-مي-تواند-از-سئو-بهره-مند/ https://ijmarket.com/blog/چگونه-يك-تجارت-مي-تواند-از-سئو-بهره-مند/#respond ايجي ماركت Wed, 23 Jun 2021 01:28:58 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/چگونه-يك-تجارت-مي-تواند-از-سئو-بهره-مند/
SEO تجربه كاربر (UX) را بهبود مي بخشد بهينه سازي وب سايت مي تواند تجربه كاربري بهتري را فراهم كند و روش هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. برخي از آنها اطلاعات مرتبط ، تصاوير / فيلمهاي مبتني بر متن ، مرور آسان صفحات وب و وب سايتهاي مربوط به تلفن همراه را …
منبع :
چگونه يك تجارت مي تواند از سئو بهره مند شود
SEO تجربه كاربر (UX) را بهبود مي بخشد
بهينه سازي وب سايت مي تواند تجربه كاربري بهتري را فراهم كند و روش هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد. برخي از آنها اطلاعات مرتبط ، تصاوير / فيلمهاي مبتني بر متن ، مرور آسان صفحات وب و وب سايتهاي مربوط به تلفن همراه را ارائه مي دهند.
روش هاي ذكر شده در بالا تجربه بهتري را براي كاربر به همراه دارد. در نتيجه ، فشار بيشتر ، افزايش زمان سرب ، حافظه مارك و نرخ تبديل بالاتر وجود خواهد داشت. اين عوامل ، كه توسط رتبه بندي موتور جستجو قدرداني مي شود ، باعث بهبود رتبه بندي نتايج جستجو مي شوند.
SEO منبع اصلي Lead ها است
استراتژي هاي بازاريابي ورودي موثرترين و كارآمدترين منبع اطلاعاتي براي بازاريابان B2B (تجارت به تجارت) و B2C (تجارت به مشتري) و همچنين سازمانهاي غير انتفاعي است. اين استراتژي ها شامل سئو ، بازاريابي داخلي ، رسانه هاي اجتماعي و ارجاع و ساير موارد است.
اگر شركتي در مورد استراتژي هاي SEO راهنمايي نمي گيرد ، بايد عملكرد آنها را ارزيابي كند. ممكن است فروشندگان ديگري باشند كه از پاي استفاده كنند.
سئو ارزش نزديك تري را ارائه مي دهد
طبق آمار ، سئو هاي SEO به طور متوسط نزديك به 15٪ است در حالي كه نرخ خارجي فقط به 2٪ مي رسد. بيشتر اوقات ، مسير خروجي / خروجي ، جايي كه شركت ها به مشتري مي رسند ، منجر به كاهش نرخ تبديل مي شود.
از طرف ديگر ، SEO منجر مي شود ، جايي كه مشتريان به دنبال محصولات / خدمات با نرخ تبديل بالاتر هستند. چنين افرادي هنگام جستجوي اينترنت ، اهداف يا الزامات خاصي دارند.
سئو منجر به نرخ تبديل بالاتر مي شود
هنگامي كه يك وب سايت در رتبه بندي موتور جستجو بالا است ، انتظار مي رود كه نرخ تبديل بالاتري داشته باشد. مخاطب هدف آن تا زماني كه بالاترين موقعيت را در نتايج جستجو حفظ كند ، از وجود آن اطلاعات بيشتري خواهد داشت.
هنگامي كه مشتريان با نام تجاري آشنا مي شوند و با محصولات / خدمات آن بيشتر آشنا مي شوند ، شانس بيشتري براي خريد آنها وجود دارد.
سئو باعث ايجاد اعتماد به نفس در برند مي شود
وقتي يك مارك در نتايج جستجو برتر ، دوم يا سوم باشد ، مشتريان فكر مي كنند كه اين شركت يكي از بزرگترين بازيكنان صنعت است. همچنين نشان مي دهد كه يك مارك محبوب است و بسياري از كاربران به دنبال آن هستند.
از طرف ديگر ، اگر علامت تجاري در نتايج موتور جستجو يافت شود ، ممكن است اين تصور در مصرف كنندگان ايجاد شود كه اين برند فقط در موتور جستجوگر جديد است يا از محبوبيت كمي برخوردار است. آنها همچنين ممكن است فكر كنند بودجه شركت براي بهبود وب سايت براي گرفتن نتايج بهتر كافي نيست.
منبع :
چگونه يك تجارت مي تواند از سئو بهره مند شود