س toالاتي براي پرسيدن … پاسخي كه بايد بگيريد هنگام تحقيق درباره مديران وب ، اجازه ندهيد قيمت تصميم شما باشد. در ميان مديران وب ، بين كساني كه در فن بهينه سازي موتور جستجو (SEO) تبحر دارند و كساني كه اين مهارت ندارند ، جدايي وجود دارد. براي اينكه وب سايت شما در موتورهاي …
منبع :
مدير وب مناسب را استخدام كنيد
مدير وب مناسب را استخدام كنيد https://ijmarket.com/blog/مدير-وب-مناسب-را-استخدام-كنيد/ https://ijmarket.com/blog/مدير-وب-مناسب-را-استخدام-كنيد/#respond ايجي ماركت Wed, 23 Jun 2021 17:36:09 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/مدير-وب-مناسب-را-استخدام-كنيد/
س toالاتي براي پرسيدن … پاسخي كه بايد بگيريد هنگام تحقيق درباره مديران وب ، اجازه ندهيد قيمت تصميم شما باشد. در ميان مديران وب ، بين كساني كه در فن بهينه سازي موتور جستجو (SEO) تبحر دارند و كساني كه اين مهارت ندارند ، جدايي وجود دارد. براي اينكه وب سايت شما در موتورهاي …
منبع :
مدير وب مناسب را استخدام كنيد
س toالاتي براي پرسيدن …
پاسخي كه بايد بگيريد
هنگام تحقيق درباره مديران وب ، اجازه ندهيد قيمت تصميم شما باشد. در ميان مديران وب ، بين كساني كه در فن بهينه سازي موتور جستجو (SEO) تبحر دارند و كساني كه اين مهارت ندارند ، جدايي وجود دارد. براي اينكه وب سايت شما در موتورهاي جستجوي بزرگ رتبه بالايي داشته باشد ، بسياري از استراتژي هاي بازاريابي SEO بايد در طراحي وب سايت شما گنجانده شود. شما به عنوان يك صاحب مشاغل آنلاين ، بايد از عمق دانش بازاريابي SEO كه افراد استخدام شده براي طراحي و ساخت وب سايت شما بايد بدانند ، مراقبت كنيد. آيا س makeالاتي را مي توانيد از يك مدير وب سايت بالقوه بپرسيد تا مطمئن شود با يك شخص مناسب تجارت مي كنيد؟
روند استخدام يك مدير وب مي تواند به سادگي تماس با چند سازنده و دريافت قيمت خدمات آنها باشد. در پايان ، كمترين پرداخت كننده را انتخاب مي كنيد و به ساخت وب سايت جديد خود ادامه مي دهيد. قيمت را با قيمت اشتباه نگيريد. اغلب اوقات ، قيمت بسيار پايين نشان دهنده يك محصول نهايي است كه نمي تواند با شركت هاي آنلاين رقابت كند. علاوه بر اين ، برخي از توسعه دهندگان هستند كه مي توانند شما را نه تنها با خدمات طراحي ، بلكه با خدمات ميزباني نيز استخدام كنند. آنها هزينه بسيار كمي را براي يك سرويس طراحي پرداخت مي كنند ، كه به نظر مي رسد از روي كاغذ خوب باشد ، بنابراين شما تحت تأثير هزينه هاي بالاي ماهانه ميزباني خود متضرر خواهيد شد. در پايان ، شما هزينه بيشتري پرداخت مي كنيد و وب سايت شما هنوز آماده رقابت با موتورهاي جستجو براي پول كسب و كار نيست.
بازاريابي SEO در طراحي و توسعه وب سايت جديد شما چقدر مهم است؟ به خاطر داشته باشيد كه اگر وب سايت شما در سه صفحه اول موتورهاي جستجوي اصلي ظاهر نشود ، مهم نيست كه چه چيزي را خرج مي كنيد يا زيبايي وب سايت خود را. هيچ كس هرگز آن را نخواهد ديد ، و بنابراين ، هيچ كس نمي تواند با شما كار كند. بازاريابي SEO بايد در مركز فرايند طراحي وب سايت باشد.
سوالات واضح:
آيا مي توانم نمونه كارهاي شما را ببينم؟
مدير وب سايت بايد آماده باشد و پروژه قبلي خود را به شما ارائه دهد. اگر آنها چيزي براي نشان دادن شما ندارند … فرار كنيد.
آيا ليستي از منابع داريد؟
يك خالق ماهر نه تنها بايد به كار خود افتخار كند ، بلكه مشتريانش نيز بايد افتخار كنند. با چند مشتري آنها تماس بگيريد تا رضايت آنها از طراحي و روند كار را تأييد كنيد. فراموش نكنيد ، پول خوب هزينه دارد و همچنين به زمان نياز دارد.
از چه نرم افزاري براي طراحي استفاده مي كنيد؟
از نظر آموزش نديده ، اين سوال مضحك به نظر مي رسد. صادقانه بگويم ، تفاوت زيادي بين مدير وب سايت و مهارت هاي او وجود دارد. در حقيقت ، چند برنامه طراحي كوچك وجود دارد كه هر طراح را كه ممكن است تجربه لازم را براي انجام كار داشته باشد ، واجد شرايط مي كند. با اين حال ، يك برنامه طراحي وجود دارد كه بلافاصله خالق شما را به عنوان كسي كه مي داند چه كاري انجام مي دهد رد صلاحيت مي كند. FrontPage مايكروسافت اگر آنها مي گويند “FrontPage®” ، وقتي تلفن را قطع مي كنيد با ادب بگوييد.
سوال خيلي روشن نيست
آيا تجربه سئو داريد؟
در حالي كه برخي از سازندگان نمي دانند چگونه SEO را هجي كنند ، برخي ديگر بلافاصله ناتواني خود را در تخصص در چنين مواردي تأييد مي كنند. مطمئناً شما به دنبال خالقي هستيد كه ادعا كند در عمل بهينه سازي سئو بازاريابي تبحر دارد. چگونه مي تواني تفاوت را بيان كني؟ از آنها بخواهيد برخي از سايتهاي برتر خود را در Google ، Yahoo ، MSN يا ساير موتورهاي جستجوي مهم به شما نشان دهند. عباراتي كه آنها براي يافتن وب سايت مشتريان خود استفاده مي كنند بايد عباراتي باشد كه مردم فكر مي كنند آنها در موتور تايپ مي كنند ، نه عبارات مختلط عجيب و غريب و غيرمعمولي كه بسياري از آنها براي توجيه عملكرد ضعيف به فروشندگان سئو استفاده مي كنند. به ياد داشته باشيد ، همه ما مي توانيم با نوشتن از طرف شركت خود ، به وب سايت هايي كه هنگام نوشتن بر روي كيفيت محصولات يا خدمات آنها كه سئو مناسب ايجاد مي كنند ، رتبه بالاتري را كسب كنيم.
آيا SEO را در بودجه خود لحاظ مي كنيد؟
بسياري از سازندگان خدمات “پس از اتمام” وب سايت شما را به شما ارائه مي دهند. براي برخي ، آنها مجبور به استفاده از اين خدمات بيروني هستند زيرا در حين فرآيند طراحي صلاحيت بهينه سازي SEO در صفحه را ندارند. كار خوب در زمينه سئو نياز به بازنويسي بيشتر مقالات وب سايت دارد. بنابراين اگر آن را در طراحي قرار ندهيد ، هزينه زيادي را براي آن پرداخت خواهيد كرد زيرا SEO Marketer مجبور است مطالب خوب نوشته شده شما را بگيرد ، بيشتر آن را به يغما ببرد و مجدداً آن را بازنويسي كند تا موتورهاي جستجو را براي كسب رتبه هاي بالاتر فراخواني كند.
چه مقدار مقاله در صفحه من قرار مي دهيد؟
گرچه مطمئناً اين س forال براي هر صفحه از وب سايت شما پاسخ متفاوتي خواهد داشت ، يك بازارياب SEO باهوش مي داند كه حداقل 300 تا 400 كلمه در هر صفحه به وب سايت شما كمك مي كند تا رتبه بالاتري را كسب كرده و بخصوص آن را حفظ كنيد. زمان. براي موتورهاي جستجو ، محتوا غالب است. متن “به طور كلي” تنها مهمترين عنصر در كمك به موتورهاي جستجو است كه مي دانند در چه رتبه اي قرار داريد.
چه چيز ديگري لازم است بدانيد. . .
فلش و تصاوير متن نيستند.
در حالي كه موتورهاي جستجو مي توانند به تدريج محتواي متن را در نوعي نمايشگر Flash بخوانند ، چنين صفحه نمايش عمدتا معناي نام … “Flash” است. استفاده از Envy Flash براي بهبود شكل و ظاهر وب سايت هرگز فكر بدي نيست ، زيرا Flash وقتي به روش صحيح استفاده مي شود مي تواند ظاهري كاملاً حرفه اي به وجود آورد. با اين حال ، تعدادي از معماري هاي وب سايت وجود دارد كه به طور كامل در يك ارائه Flash محصور شده است ، جايي كه وب سايت Flash است. چنين سايتي براي دستيابي به همه مكانهاي SERP (صفحات نتيجه موتور جستجو) به اندازه كافي قوي خواهد بود ، زيرا محتواي Flash ارتباطي با صفحات HTML ندارد.
از طرف ديگر ، تصوير كاملاً غيرقابل خواندن است. تصاوير ، حتي آنهايي كه روي آنها متن نوشته شده اند فقط در فضاي خالي موتورها قرار دارند. هيچ چيز موجود در تصاوير را نمي توان خواند يا براي بهينه سازي صفحه شما براي موتورهاي جستجو استفاده كرد.
اين قاب مانند گذشته بد نيست.
استفاده از ‘فريم’ در طراحي وب سايت موانعي را كه در گذشته ايجاد كرده اند ايجاد نمي كند. مانند برخي از انواع Flash ، بسياري از موتورهاي بزرگ هم اكنون مي توانند وب سايت هاي مبتني بر قاب را بخوانند و بازديدكنندگان را بر اساس محتواي صفحات ساختار يافته به وب سايت شما تحويل دهند. چند تاكتيك توسط وب مسترهاي باتجربه استفاده مي شود تا اطمينان حاصل شود كه ساختار سيستم بدون در نظر گرفتن صفحه اي كه به بازديد كنندگان شما در وب سايت شما داده مي شود ، بي تأثير خواهد ماند.
در پايان ، مراقب مديراني باشيد كه به شما مي گويند با ارسال وب سايت به موتورهاي اصلي جستجو ، وب سايت شما را “جستجوگر” مي كنند. بهينه سازي وب سايت به هيچ وجه بخشي از جزئيات مربوط به انجام بهينه سازي SEO واقعي در صفحات وب سايت شما نيست. اجازه ندهيد كسي شما را در خلاف اين متقاعد كند. ارسال وب سايت شما قطعاً در خدمات SEO شما نيز گنجانده شده است ، اما ارسال سئو بازاريابي نيست.
منبع :
مدير وب مناسب را استخدام كنيد