حرف‌هاي خودماني درباره سربازي اختياري

جامع ترين اخبار پزشكي جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

حرف‌هاي خودماني درباره سربازي اختياري

۱۱ بازديد

بازار تغيير در حكومت نظامي از اواخر سال گذشته داغ است. از بار سنگين كهولت سن نويسنده در اينجا لذت برده شده و اكنون متولدين سال 1982 نيز به ارتش منتقل شده اند و اين خبر بار ديگر در بازار داغ نظامي به سوخت تبديل شده است. به گزارش تيتر نيوز ، روزنامه “جام جم” …

حرف‌هاي خودماني درباره سربازي اختياري https://titr-news.ir/2021/04/حرف‌هاي-خودماني-درباره-سربازي-اختيار/ تيتر نيوز Thu, 15 Apr 2021 22:57:10 0000 عمومي https://titr-news.ir/2021/04/حرف‌هاي-خودماني-درباره-سربازي-اختيار/ بازار تغيير در حكومت نظامي از اواخر سال گذشته داغ است. از بار سنگين كهولت سن نويسنده در اينجا لذت برده شده و اكنون متولدين سال 1982 نيز به ارتش منتقل شده اند و اين خبر بار ديگر در بازار داغ نظامي به سوخت تبديل شده است. به گزارش تيتر نيوز ، روزنامه “جام جم” …

بازار تغيير در حكومت نظامي از اواخر سال گذشته داغ است. از بار سنگين كهولت سن نويسنده در اينجا لذت برده شده و اكنون متولدين سال 1982 نيز به ارتش منتقل شده اند و اين خبر بار ديگر در بازار داغ نظامي به سوخت تبديل شده است.

به گزارش تيتر نيوز ، روزنامه “جام جم” در ادامه نوشت: واكنش اقشار مختلف جامعه نسبت به اين واقعه مهم در زندگي پسران ايراني متناقض است. برخي مي گويند كه ارتش اساساً يك نفر را مي كشد ، كه احتمالاً يكي از افرادي است كه بيش از 10 سال از اين دو سال خدمت را به ياد مي آورد. برخي به شدت از اين نوع خدمت سربازي انتقاد مي كنند و آن را از دست دادن جان مي دانند. با اين حال ، ارتش هنوز گيج است.

سرزمين مادري

س Asال از اينكه چرا خدمت سربازي وجود دارد بسيار عجيب است كه پرونده را به يك زن واگذار كرد ، اما در نهايت هر كشوري به يك سرباز و نيرويي نياز دارد كه بتواند بدنام بدنام را متفاوت كند و خلاصه اگر خدا نكند ، امنيت و هزار مشكل ديگر را فراهم مي كند. اتفاقي در محل سكونت وي افتاد ، حداقل او مي دانست كه چگونه از سلاح و دفاع استفاده كند. با اين حال ، دوره جنگ هاي يك به يك با هزينه هاي هنگفت به پايان رسيده است و اين كشور همچنين به نيروهايي نياز دارد كه بتوانند از پس جنگ هاي اقتصادي ، فرهنگي و … برآيند. اما اگر در گوشه اي از اين كشور پهناور احساس امنيت مي كنيد ، يك دليل آن سربازان است.

داستان قديمي

ناپلئون تسليم شد. در زماني كه ارتشهاي مدرن در سراسر جهان در حال ساخت بودند ، ملتها براي استفاده نظامي به نيروي رايگان نياز داشتند و از آن زمان سيستم مديريت راهي براي تأمين منابع نظامي به سازمانهاي نظامي در دولتهاي مدرن بوده است. در ايران نيز خدمت سربازي سابقه طولاني دارد ، گرچه اجبار آن به دوره قصر توسط اميركبير برمي گردد ، كه سيستم اسير و روستاييان را مجبور به پرداخت ماليات جوان خود به دولت مي كند. البته قانون كنسولگري در سال 1950 به طور گسترده توسط شوراي ملي تصويب شد و پس از انقلاب در سال 1963 به دليل جنگ تغيير كرد و آخرين بازنگري در قوانين مربوط به ارتش در سال 1990 صورت گرفت. اما هميشه مورد انتقاد قرار گرفته است.

بهتر از ما

بسياري از فيلم ها به جنگ و دفاع از كشور اعم از داخلي و خارجي مي پردازند كه اهميت وجود و همچنين درد سربازان در ميدان جنگ را نشان مي دهد. جديدترين آن سال 1917 بود كه سال گذشته از تلويزيون پخش شد.

قانون هر كشور به نوعي در مورد ارتش است. به عنوان مثال ، در كشور ما انتظار اينكه گروهي از دختران به آرمان بروند بي معني است و اين كار با استفاده از چوب و چوب انجام مي شود. سن سرباز و حقوق دريافتي و اهميت و اعتبار سرباز در هر كشوري در همه جا يكسان است. اما موضوع اين پرونده يك مورد اجبار و خودسرانه است. اجباري كمتر از يك سال ، اجباري بيش از يك سال ، ترجيحي و مشترك و غيره كشورهايي هستند كه با اين مسئله روبرو هستند ، كه ما به طور جداگانه در انتهاي صفحه شناسايي كرده ايم.

چرا اينقدر خوب هستي

خدمت سربازي علاوه بر انتقاد ، مزاياي فردي و اجتماعي زيادي نيز دارد. به عنوان مثال ، براي عاشقاني كه صبح ، ظهر و شب به مادر احتياج دارند تا غذاي مورد نظر را جلوي خود بگذارند و براي آنها دو وعده صدقه بخورند ، زندگي مستقلي را تجربه مي كنند و از خانواده دور هستند ، قطعاً زندگي آنها تغيير كرده است. مقابله با سختي ها و افزايش استقامت سربازان مانند بيدار شدن از خواب در صبح ، تمرين زندگي با حداقل امكانات ، بالا بردن احساس مسئوليت ، سازماندهي قانون و نظم براي برنامه هاي نامنظم و نداشتن مسئوليت تحت خانه داري از منافع و شيوه هاي شخصي است. صبور باشيد و ساير سربازان را تحمل كنيد در حالي كه يادگيري كار و زندگي در گروه ها و سازمان ها از مزاياي اجتماعي سربازي است كه نمي داند داشتن برادر چقدر مهم است.

اگر يكي بودي پس چه مي شدي!

اساساً ، هنگامي كه او حدود 18 سال دارد ، پسران به حالت عزاي عمومي در مي آيند. در برخي موارد ، حتي اگر مطالعه با شخصيت آنها مطابقت نداشته باشد ، آنها از تحصيلات براي تأخير در خدمت سربازي در طول زندگي خود استفاده مي كنند و همين نارضايتي باعث مي شود كه سال گذشته نزديك به سه ميليون توانايي داشته باشيم!

علاوه بر اتلاف وقت و انرژي كه همه در بحث سربازي به آن اشاره مي كنند ، يكي از مهمترين انتقادات به خدمت سربازي اين است كه فتح با توانايي و حرفه سرباز سازگار نيست ، او سال را در برج و پليس راهنمايي و رانندگي فراموش مي كند. البته در قانون اساسي قوانيني درباره ارتش وجود دارد كه اميدواريم به درستي و به طور كامل اجرا شود. مانند حقوق فردي سربازان و امرار معاش آنها ، مراقبت از غذا و لباس و امور مالي و معيشتي خانواده سرباز در حين خدمت.

شايد بزرگترين نقطه ضعف يك سرباز (كلمه اول كد) كه عمدتا والدين را تحت تأثير قرار مي دهد ، عدم آموزش سربازان است. مخصوصاً جواناني كه در سن جواني نوشته مي شوند و در جمع ديگر سربازان آسيب پذيرترند.

آخر چيست؟

اينجوري به نظر نرسيد آيا واقعاً انتظار داريد كه در حال حاضر بگوييم كه همه كساني كه به دنبال خدمت سربازي هستند درست هستند؟ در حالي كه سردار كمالي ، همانطور كه ممكن است خوانده باشيد و اگر اكنون نخوانده ايد ، مي رويد و اكنون مي خوانيد ، آنها گفتند كه وضعيت كشور به چه نوع نيروهايي نياز دارد. اما شك نكنيد كه باندهاي ما آماده هستند كه براي شما تاريك شوند و حقوق شما را از هر كسي و هر مكان بگيرند. خواسته ما چيزي جز اصلاح قوانين نظامي و توجه به مهارتهاي هر فرد براي گذراندن دوره سربازي و از همه مهمتر ايجاد فضاي هيجان انگيز ، روشن و انگيزشي براي پسران براي ادامه تحصيل ، كار نيست. سربازي برويد ، جوان و جوان در مقابل آنها ايستادند آخرين كاري كه آنها مي توانستند انتخاب كنند اين اقدام مقدس و مهم نبود.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.