مطالعات يك مطالعه نشان داد كه بيش از نيمي از 100 برنامه محبوب اطلاعات كاربر را با اشخاص ثالث به اشتراك مي گذارند. به گزارش سلام دكتر ، پس از راه اندازي برچسب هاي حفظ حريم خصوصي در فروشگاه اپل اپ ، اين شركت ابري كه قدرت ابر را تأمين مي كند ، تصميم گرفت …
منبع: مجله پزشكي سلام دكتر
اپليكيشنهاي ركوردار افشاي اطلاعات كاربران
اپليكيشنهاي ركوردار افشاي اطلاعات كاربران https://hydoc.ir/اپليكيشنهاي-ركوردار-افشاي-اطلاعات-ك/ https://hydoc.ir/اپليكيشنهاي-ركوردار-افشاي-اطلاعات-ك/#respond سلام دكتر Mon, 22 Mar 2021 05:43:19 0000 رسانه عمومي https://hydoc.ir/اپليكيشنهاي-ركوردار-افشاي-اطلاعات-ك/
مطالعات يك مطالعه نشان داد كه بيش از نيمي از 100 برنامه محبوب اطلاعات كاربر را با اشخاص ثالث به اشتراك مي گذارند. به گزارش سلام دكتر ، پس از راه اندازي برچسب هاي حفظ حريم خصوصي در فروشگاه اپل اپ ، اين شركت ابري كه قدرت ابر را تأمين مي كند ، تصميم گرفت …
منبع: مجله پزشكي سلام دكتر
اپليكيشنهاي ركوردار افشاي اطلاعات كاربران
مطالعات يك مطالعه نشان داد كه بيش از نيمي از 100 برنامه محبوب اطلاعات كاربر را با اشخاص ثالث به اشتراك مي گذارند.
به گزارش سلام دكتر ، پس از راه اندازي برچسب هاي حفظ حريم خصوصي در فروشگاه اپل اپ ، اين شركت ابري كه قدرت ابر را تأمين مي كند ، تصميم گرفت با دقت برنامه هاي موبايلي را كه كاربران روزانه استفاده مي كنند بررسي كند تا مشخص كند چه نوع برنامه هايي بيشترين اطلاعات را به اشتراك مي گذارند. اشخاص ثالث
براي تجزيه و تحليل آمار ، اين شركت با استفاده از بخش هاي شخص ثالث و بازاريابي يا تبليغات Apple Privacy Designs برنامه هايي را پيدا مي كند كه بيشترين اطلاعات شخصي كاربران را براي بازاريابي خود جمع آوري مي كند.
طبق PayCloud ، 52٪ از كل برنامه ها اطلاعات كاربر را با اشخاص ثالث وابسته به يك شركت خاص كه برنامه را اجرا مي كند يا افرادي كه براي دسترسي به اطلاعات شخصي كاربران هزينه مي كنند ، به اشتراك مي گذارند. از ميان اين برنامه ها ، اينستاگرام (79٪) ، فيس بوك (57٪) و LinkedIn (50٪) بيشترين اطلاعات شخصي را جمع آوري مي كنند.
از نظر اشتراك اطلاعات شخصي كاربران ، اينستاگرام با 79٪ اطلاعات كاربر به اشتراك گذاشته شده با ساير شركت ها در رتبه اول قرار دارد. فيس بوك ، شركت مادر اصلي اينستاگرام ، با 57٪ در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن LinkedIn و Uber با 50٪ اطلاعات كاربر خود قرار دارند.
نظرسنجي هاي P-Cloud نشان مي دهد كه 80٪ برنامه ها از اطلاعات كاربر براي بازاريابي محصول خود در برنامه هاي خود و ساير زمينه ها استفاده مي كنند ، از جمله برنامه هايي كه براي منافع خود تبليغات را در سيستم عامل هاي ديگر مانند تبليغات داخلي نمايش مي دهند.
فيس بوك و اينستاگرام با استفاده از 86٪ اطلاعات كاربر براي فروش محصولات خود و نمايش تبليغات مرتبط با ديگران ، در ليست برنامه هايي كه اطلاعات كاربر را براي منافع خود ضبط مي كنند ، قرار دارند. اطلاعات جمع آوري شده از كاربران از جمله تاريخ تولد تا زمان استفاده روزانه كاربران از برنامه هاي خود.
به گفته Tak Radar ، با اين وجود ، بهترين برنامه هاي موجود در كلاس شامل حفاظت از امنيت اطلاعات كاربر شامل Signal ، Home Club ، Netflix ، Microsoft Times ، Google Stage Room ، Shazem ، Etsai ، Skype ، Boho ، Amtrak ، Sun-un ، Shop ، و بيشتر. آنها IRS2Go2 هستند كه هيچ اطلاعاتي از كاربران خود به اشتراك نمي گذارند.
انتهاي پيام
منبع: مجله پزشكي سلام دكتر
اپليكيشنهاي ركوردار افشاي اطلاعات كاربران