اكنون بايد از اهميت داشتن يك استراتژي سئو براي شركت يا برند خود آگاه باشيد. اين كليد براي افزايش ترافيك ارگانيك است و بسيار عالي است زيرا منجر به جذب بيشتر افرادي مي شود كه در واقع بدنبال محصولات يا خدمات شما هستند. اين موتور در صنعت بازاريابي اينترنتي سوار زنبور عسل است ، اما …
منبع :
آيا SEO بازاريابي محتواي شما را به خطر مي اندازد؟
آيا SEO بازاريابي محتواي شما را به خطر مي اندازد؟ https://ijmarket.com/blog/آيا-seo-بازاريابي-محتواي-شما-را-به-خطر-مي-ا/ https://ijmarket.com/blog/آيا-seo-بازاريابي-محتواي-شما-را-به-خطر-مي-ا/#respond ايجي ماركت Thu, 05 Nov 2020 12:49:10 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/آيا-seo-بازاريابي-محتواي-شما-را-به-خطر-مي-ا/
اكنون بايد از اهميت داشتن يك استراتژي سئو براي شركت يا برند خود آگاه باشيد. اين كليد براي افزايش ترافيك ارگانيك است و بسيار عالي است زيرا منجر به جذب بيشتر افرادي مي شود كه در واقع بدنبال محصولات يا خدمات شما هستند. اين موتور در صنعت بازاريابي اينترنتي سوار زنبور عسل است ، اما …
منبع :
آيا SEO بازاريابي محتواي شما را به خطر مي اندازد؟
اكنون بايد از اهميت داشتن يك استراتژي سئو براي شركت يا برند خود آگاه باشيد. اين كليد براي افزايش ترافيك ارگانيك است و بسيار عالي است زيرا منجر به جذب بيشتر افرادي مي شود كه در واقع بدنبال محصولات يا خدمات شما هستند. اين موتور در صنعت بازاريابي اينترنتي سوار زنبور عسل است ، اما اگر از آن به درستي استفاده نكنيد ، مي تواند تلاش هاي بازاريابي محتواي شما را خراب كند. داشتن يك استراتژي بي اثر در جستجوگرها به اندازه نداشتن يك استراتژي بد است. داشتن آژانس ارائه دهنده خدمات حرفه اي سئو براي تجزيه و تحليل برنامه سئو شما بسيار مهم است تا اطمينان حاصل شود كه از روش هاي به روز استفاده مي كند.
تكنيك هاي بازاريابي محتوا و سئو بايد با هم هماهنگ باشند. در اينجا دلايل عمده اي وجود دارد كه ممكن است براي اكثر شركت ها واقع بينانه نباشد.
تمركز شما روي كلمات كليدي كوتاه دم است
انجام اين كار اغلب منجر به محتواي ضعيف مي شود. همين چند سال پيش ، ساده تر بود. شما مي توانيد محتواي خود را حول عبارات يا كلمات كليدي متمركز كنيد و در واقع بدون هيچ مشكلي رتبه هاي بالاتر را كسب كنيد. اما اين اغلب به محتواي بي كيفيت متوسل مي شد كه مورد پسند مخاطبان انساني نبود.
گوگل پاندا بازي را تغيير داد و اين تاكتيك قديمي را بي نتيجه كرد. اگر هنوز از آن استفاده مي كنيد ، اين مي تواند دليل شكست برنامه بازاريابي محتواي شما باشد. در عوض آنچه بايد انجام دهيد تمركز بر محتواي طولاني تر و توجه كمتري به كلمات كليدي منفرد و بيشتر عبارات جستجوي مرتبط با صنعت و موضوع خود است. اولويت اصلي شما رضايت خوانندگان خود است ، بنابراين استراتژي بازاريابي آنلاين خود را با محتواي ارزشمند حفظ كنيد ، در حالي كه هنوز مقدار مناسب كلمات كليدي را دريافت مي كنيد. آژانس سئو با تحقيق در مورد كلمات كليدي.
شما مهمان نوشتن براي سايتهاي بي كيفيت هستيد
كيفيت سايتهايي كه ميهمان براي آنها مي نويسيد بسيار مهم است. به اين روش فكر كنيد ، آيا در مورد اداره مشاغل از وب سايت تاريك و ناخواسته چيزي خوانده ايد؟ احتمالا نه. در صورت ارسال محتواي شما در سايتي با كيفيت پايين ، هيچ كس جدي نخواهد گرفت. درمورد انتشار مطالب خود انتخاب بيشتري داشته باشيد.
شما روي كاربر تلفن همراه متمركز نيستيد
سئوي موبايل بسيار مهم است و نبايد از آن غافل شد ، اما چيزي كه باعث سوختن كمي هم مي شود ، استراتژي بازاريابي محتواي شما است. طراحي يك وب سايت پاسخگو و مناسب براي موبايل تنها بخشي از آن است. شما همچنين بايد روي نوشتن عناوين طراحي شده براي جابجايي كاربران در حال حركت و بارگذاري شده در قالبي كه مشاهده آن در دستگاه هاي تلفن همراه آسان است ، تمركز كنيد.
اگر بازاريابي محتواي شما مقصر اين اشتباهات است ، وقت آن است كه استراتژي بازاريابي اينترنتي شركت خود را اصلاح كنيد. براي حل مشكلات همكاري با آژانس جستجوگرها را در نظر بگيريد.
جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد
اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.
منبع :
آيا SEO بازاريابي محتواي شما را به خطر مي اندازد؟