بيشتر شما از قبل در مورد كنسول جستجوي Google و تأثير آن بر تلاش هاي خود در زمينه سئو اطلاعاتي داريد. اما ، در مورد شاخص همراه اول و جستجوي معنايي چطور؟ دو ماه تا سال 2018 ، بايد بدانيد كه در سال گذشته چه چيزي كار كرده است؟ چه چيزي باعث ايجاد يك عقب …
منبع :
چك ليست 3 نقطه اي براي تغيير SEO براي بهبود ROI شما
چك ليست 3 نقطه اي براي تغيير SEO براي بهبود ROI شما https://ijmarket.com/blog/چك-ليست-3-نقطه-اي-براي-تغيير-seo-براي-بهبود-roi/ https://ijmarket.com/blog/چك-ليست-3-نقطه-اي-براي-تغيير-seo-براي-بهبود-roi/#respond ايجي ماركت Sat, 07 Nov 2020 14:33:19 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/چك-ليست-3-نقطه-اي-براي-تغيير-seo-براي-بهبود-roi/
بيشتر شما از قبل در مورد كنسول جستجوي Google و تأثير آن بر تلاش هاي خود در زمينه سئو اطلاعاتي داريد. اما ، در مورد شاخص همراه اول و جستجوي معنايي چطور؟ دو ماه تا سال 2018 ، بايد بدانيد كه در سال گذشته چه چيزي كار كرده است؟ چه چيزي باعث ايجاد يك عقب …
منبع :
چك ليست 3 نقطه اي براي تغيير SEO براي بهبود ROI شما
بيشتر شما از قبل در مورد كنسول جستجوي Google و تأثير آن بر تلاش هاي خود در زمينه سئو اطلاعاتي داريد. اما ، در مورد شاخص همراه اول و جستجوي معنايي چطور؟
دو ماه تا سال 2018 ، بايد بدانيد كه در سال گذشته چه چيزي كار كرده است؟ چه چيزي باعث ايجاد يك عقب گرد بزرگ شد؟ حال س theال اين است كه چه مواردي بايد در استراتژي هاي جستجوگرها براي تغيير ميزان ترافيك ارگانيك ، بازده ، درآمد و در واقع ارزش تغيير كند؟
زمان خوبي براي تغيير شكل استراتژي هاي بازاريابي داخلي خود براي افزايش ديد آلي است.
چرا؟
عادات مصرف كننده به شدت تغيير مي كند. اين نيروي محرك بازاريابي داخلي SEO است. طي چند سال گذشته ، دنياي شركت ها شاهد تغيير گسترده اي در رفتار مصرف كننده بوده است. در درجه اول وقتي صحبت از تجارت الكترونيكي مي شود.
شما چه مي خواهيد انجام دهيد؟
SEO را براي اولويت اصلي بقا و تسخير دنياي تجارت قرار دهيد.
يك هدف طولاني مدت SEO ، صعود به بالاي SERP ها (صفحات رتبه بندي موتور جستجو) است. با اين حال ، موتورهاي جستجو بر اساس يك فلسفه پيچيده عمل مي كنند. با به روزرساني هاي اخير در الگوريتم هاي گوگل ، SEO به عنوان سنگ بناي بازاريابي ورودي بسيار تغيير كرده است.
داده هاي بازاريابي SEO خود را با دقت كنترل كنيد زيرا جستجو براي انواع مشاغل بين B2C و B2B به طور فزاينده اي دشوار است.
بازاريابان چه مي گويند؟
طبق مطالعه HubSpot (State of Inbound، 2017) ، “63٪ از بازاريابان بزرگترين چالش خود را ايجاد ترافيك و هدايت مواد آلي مي دانند و 61٪ افزايش ديد آلي را اولويت اصلي خود مي دانند.” با اين حال ، آنها به اين كار ادامه نمي دهند. حسابرسي وب سايت بهترين راه براي رمزگشايي از اين است كه آيا متخصصان بازاريابي كاملاً از يك كمپين SEO با برنامه ريزي استراتژيك استقبال مي كنند.
در اينجا برخي از مواردي وجود دارد كه بايد توجه كنيد اگر رتبه بندي وب سايت شما كاهش يابد يا افت ناگهاني را تجربه كند.
URL هاي صفحه وب اشتباه يا خيلي طولاني هستند.
عناوين صفحه وب تمركز كلمات كليدي را ندارند.
طراحي وب قديمي و معماري ضعيف وب سايت.
دكمه هاي تماس براي عمل يا وجود ندارند يا به اشتباه قرار داده شده اند.
يك تكرار غير ضروري از URL هاي صفحه اصلي وجود دارد.
آدرسهاي صفحات وب فقط تقليدي از عناوين مطالب است.
تنظيم محتواي نامناسب و پيوند داخلي ضعيف.
عادت هاي قديمي را كنار بگذاريد.
به ياد داشته باشيد ، ارزيابي و برنامه ريزي استراتژي SEO يكبار مصرف نيست. در بحث افزايش ترافيك ارگانيك و نرخ تبديل تورم ، عوامل زيادي در اين امر دخيل هستند ، از دكمه هاي مفيد براي اقدام تا تبليغات هدفمند.
همه ما در يك محيط ديجيتالي زندگي مي كنيم. از نظر عملي ، هر يك از شركت ها مي فهمند كه تجربه كاربري بي دريغ عامل اصلي تبديل مشتري است. اما رشد و تحول در پايگاه مصرف كننده هدف ضمن تأمين بودجه كافي ، همچنان يك نگراني عمده براي شركت هاي تجارت الكترونيكي است.
بياييد بهترين استراتژي سئو را براي شما به ارمغان بياوريم تا بتوانيد وب سايت خود را در اينترنت بهبود ببخشيد.
SEO بر اساس سه دسته اصلي است:
مهندسي معماري
محتوا
پيوندها
تمام آنها را متمركز كنيد ، در غير اين صورت وب سايت شما دير يا زود در هيچ جايي آنلاين نخواهد بود. از هيچ يك از آنها غافل نشويد. تأثير منفي بر ظاهر آنلاين شما خواهد داشت. در نهايت ، شما اثرات عضويت خود را به خطر مي اندازيد – كه منجر به كليك كمتر ، بازديد كمتر صفحه ، هدايا و فروش و البته تبديل هاي رد شده مي شود.
در اينجا برخي از اقدامات اساسي ، بيش از يك چارچوب ، براي بهبود استراتژي SEO شما وجود دارد – افزايش ديد در SERP ها و طولاني تر نگه داشتن مشتريان بالقوه در سايت ، هدايت آنها به كانال فروش و در نهايت تبديل آنها.
1 بهينه سازي طراحي وب و ساختار:
اول از همه ، با پيروي از دستورالعمل هاي Google ، اطمينان حاصل كنيد كه طراحي وب سايت و پايه هاي كلي ساختاري شما در آخرين روند است.
به عنوان مثال ، طراحي وب شما بايد منحصر به فرد ، تميز و سرگرم كننده باشد. دنبال يك مدل عمومي نرويد ، در عوض ، يك طرح سفارشي با يك پيشنهاد ارزش جذاب ايجاد كنيد تا ارزش نام تجاري خود را افزايش دهيد.
به ياد داشته باشيد ، مشتريان هميشه به دنبال سهولت و شفافيت هستند. اكثر آنها اصطلاحات و استفاده غيرضروري از كلمات مطلق را نمي دانند.
سعي كنيد در هنگام طراحي وب سايت خود تا حد امكان خاص باشيد. معمولاً مردم به ادعاهاي بزرگ اعتقاد ندارند اما به پيام هاي شخصي امتياز زيادي مي دهند. بهش فكر كن
2 به محتواي خود زندگي اضافه كنيد و كلمات كليدي دنباله بلند را هدف قرار دهيد:
نكته مهم بعدي محتوا است. براي موقعيت بهتر SERP ها ، وب سايت شما به خون تازه به شكل محتواي تازه ، با كيفيت و مناسب نياز دارد.
هر بار كه محتواي جديدي را در وب سايت خود وارد مي كنيد ، به عنوان مثال به صورت پست هاي وبلاگ ، خزنده هاي وب از آن صفحات بازديد مي كنند و آنها را فهرست بندي مي كنند. به اين ترتيب ، موتورهاي جستجو به تجزيه و تحليل سايت شما و محاسبه مجدد نحوه رتبه بندي آن در SERP ادامه مي دهند. هر بار كه محتواي جديد اضافه مي كنيد يا با اضافه كردن متن هاي جديد مرتبط با كلمات كليدي طولاني از پست هاي قديمي استفاده مجدد مي كنيد ، احتمال مخاطبان هدف شما را در اينترنت پيدا مي كند.
خزنده هاي وب به طور منظم از محتواي منتشر شده تغذيه مي كنند. صادقانه بگويم ، افزايش رتبه وب سايت شما كافي نيست. چرا؟ اگر دائماً محتواي جلب توجه را ارسال مي كنيد ، اما طبق الزامات Google Search Console قالب بندي نشده است ، بنابراين نبايد هيچ تاثيري در خزنده هاي وب كشنده داشته باشد.
به ياد داشته باشيد ، اگر كلمات كليدي هدف شما فاقد عبارات طولاني باشد ، رتبه بندي سايت خود در جستجوي Google براي شما دشوار است. همچنين ، نمي توانيد جستجوي صوتي را در حد بالقوه خود اجرا كنيد. به همين دليل ، مردم به صورت شفاهي جملات طولاني را در مقايسه با آنچه در ميله هاي موتور جستجو وارد مي كنند ، به كار مي برند. از اين رو ، ابتدا بايد وب سايت خود را براي جستجوي گفتاري آسان كنيد و سپس كلمات كليدي مناسب را هدف قرار دهيد تا نتايج بهتري بگيريد.
3 هرگز ، تكرار مي كنم ، “هرگز” قدرت پيوند را تضعيف نمي كند:
پيوندها ، ورودي و خروجي ، هنوز هم بسيار مهم هستند. اين پيوندها يكي از قديمي ترين عوامل در جستجوگرها هستند ، اما همچنان از نظر وب سايت هاي شخص ثالث “رأي” محسوب مي شوند كه سايت شما بايد در SERP بالاتر باشد.
داشتن پيوندهاي ورودي باعث شكسته شدن بانك شما نمي شود ، اما بيشترين زمان سئو سايت است. شركتهايي كه قصد دارند ارتباطات خود را ايجاد كنند ، كار خود را با گرفتن ميوه هاي كم آويز آغاز مي كنند ، از جمله:
راهنماهاي تجاري
انتشارات محلي
تبليغات طبقه بندي شده.
ليست هاي صفحه زرد.
نشانه گذاري در شبكه هاي اجتماعي.
با استفاده از اين روش ها مي توانيد ده ها پيوند را در كمترين زمان ايجاد كنيد. با اين حال ، براي دريافت پيوندهاي با كيفيت و طولاني مدت ، بايد در استراتژي هاي بازاريابي ورودي مانند وبلاگ نويسي مهمان و كمپين هاي پولي غرق شويد. اگر مطمئن نيستيد كه در اين زمينه چه عواملي م worksثر است ، با يك شركت جستجوگر SEO در نظر بگيريد كه شما را در مسير درست رسيدن به نتايج مطلوب راهنمايي كند.
حكم:
از اولين تعامل گرفته تا مصرف كنندگان خوشحال و فراتر از آن ، شما بايد براي جستجوي نتايج بهتر از رقباي خود ، ليست 3 نقطه اي فوق را در اختيار SEO قرار دهيد. از مهندسي سايت شما گرفته تا ساختن محتوا و پيوند دادن ، طرح SEO شما نياز به يك بازنگري جديد دارد تا ترافيك ارگانيك را افزايش دهد – كه منجر به بهبود قرارگيري در SERP ها و در نتيجه افزايش ROI مي شود.
جهت ديدن مقالات بيشتردر مجموعه بازاريابي و ماركتينگ كليك كنيد
اين مقالات بصورت سيستمي از جديدترين پايگاه هاي مقالات بازاريابي جمع آوري شده است .
مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و اينفوجاب ماركت هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.
منبع :
چك ليست 3 نقطه اي براي تغيير SEO براي بهبود ROI شما