ده انيمه برتر ژانر سامورايي – از كنشين تا سامورايي آفريقايي

جامع ترين اخبار پزشكي جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

ده انيمه برتر ژانر سامورايي – از كنشين تا سامورايي آفريقايي

۱۵ بازديد

ژانر سامورايي هميشه منبعي غني براي داستان‌سازي است و ده انيمه معرفي شده در اين ليست، نهايت استفاده. در فرهنگ ژاپني، سامورايي يكي از مهم‌ترين جنبه‌هاي تاريخ كشور است. در حال حاضر حق با شماست، اما حق با شماست؟ انها از فرهنگ تن‌ها از فرهنگ و تاريخ سامورايي درون انيمه‌هايشان اقتباس مي‌كنند. برخي از سامورايي‌ها …

منبع :
ده انيمه برتر ژانر سامورايي – از كنشين تا سامورايي آفريقايي

ده انيمه برتر ژانر سامورايي – از كنشين تا سامورايي آفريقايي https://ijmarket.com/blog/ده-انيمه-برتر-ژانر-سامورايي-از-كنشين/ ايجي ماركت Tue, 23 Nov 2021 23:19:17 0000 فيلم و هنر https://ijmarket.com/blog/ده-انيمه-برتر-ژانر-سامورايي-از-كنشين/

ژانر سامورايي هميشه منبعي غني براي داستان‌سازي است و ده انيمه معرفي شده در اين ليست، نهايت استفاده. در فرهنگ ژاپني، سامورايي يكي از مهم‌ترين جنبه‌هاي تاريخ كشور است. در حال حاضر حق با شماست، اما حق با شماست؟ انها از فرهنگ تن‌ها از فرهنگ و تاريخ سامورايي درون انيمه‌هايشان اقتباس مي‌كنند. برخي از سامورايي‌ها …

منبع :
ده انيمه برتر ژانر سامورايي – از كنشين تا سامورايي آفريقايي

ژانر سامورايي هميشه منبعي غني براي داستان‌سازي است و ده انيمه معرفي شده در اين ليست، نهايت استفاده.

در فرهنگ ژاپني، سامورايي يكي از مهم‌ترين جنبه‌هاي تاريخ كشور است. در حال حاضر حق با شماست، اما حق با شماست؟ انها از فرهنگ تن‌ها از فرهنگ و تاريخ سامورايي درون انيمه‌هايشان اقتباس مي‌كنند. برخي از سامورايي‌ها به يك نظام نظامي به حساب مي‌آيند اما در اصل بسيار فراتر از يك نظام ساده به شمار مي‌روند. نظم و شرافتي كه ساموراييها دارند را نميتوان در هيچ كجاي ديگر فرهنگ ژاپن و يا حتي در تمام دنيا نيز ديد.

مطلب پيشنهادي:معرفي بهترين فيلم هاي كمدي سال ۲۰۲۰سخت نگيريد و بخنديد …
معرفي بهترين فيلم هاي كمدي سال ۲۰۲۰معرفي بهترين فيلم هاي كمدي سال ۲۰۲۰

ليست پيش رو، برترين انيمه‌هاي سامورايي از ميان صدها انيمه ديگر اين ژانر را به شما معرفي خواهد كرد. هميشه درون انيمه ها مي توانم رد سامورايي را را دا كرد و بيشتر سامورايي ها در داستان هاي واقعگرايانه حضور دارند، اما باز هم اين مسئله مانع از آفرينش صحنه هاي خارقالعاده از مبارزه با شخصيت ها نمي شود. در اينجا ده تا از بهترين انيمه هاي سامورايي را معرفي مي كنند.

10

سامورايي 7

داستان كه حدس زديد انيمه‌ي Samurai 7 بر اساس فيلم هفت سامورايي (Seven Samurai) است. اين انيمه بسيار به فيلمش شباهت دارد و دنيايي در آينده را به صنير دارد

مطلب پيشنهادي:بهترين فيلم هاي مهيج روانشناختي تمام دوران كدام است؟تعليق، ترس و هيجان بي‌نهايت
بهترين فيلم هاي مهيج روانشناختي تمام دوران كدام است؟بهترين فيلم هاي مهيج روانشناختي تمام دوران كدام است؟

راهزناني كه زماني سامورايي بودند، روستاها و شهرها را از هم پاشيده اند. هر چند اين سامورايي‌ها اكنون با ماشين‌آلات ادغام شده‌اند و تبديل به سلاح شده‌اند. گ چ چ ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا د د ن ن ن ن ن ن ن ن د د د

9

شجاع 10

ن و سوتين سوتين سوتين و سوتين سوتين سوتين سوتين سوتين اين انيمه تركيب بي‌نقصي از فانتزي سرگرمي و سكانس‌هاي تماماً اكشن است.

مطلب پيشنهادي:درباره سريال احضار – چون قافيه تنگ آيد، شاعر به جفنگ آيداين دعوت نحس بيمعنا
درباره سريال احضار - چون قافيه تنگ آيد، شاعر به جفنگ آيددرباره سريال احضار - چون قافيه تنگ آيد، شاعر به جفنگ آيد

اين انيمه زيبايي بين خير و شر را به تصوير مي‌كشد و نشان مي‌دهد كه شر و يا خير مطلق نيست. چ اكشن و مسائل جدي مطرح شده درون انيمه.

8

(سارايا گويو (خانه پنج برگ

سبك هنري خارق‌العاده اين انيمه به تنهايي باعث مي‌شود اين برنامه لياقت رتبه‌م ليست را داشته باشد هشتم باشد. داستان انيمه مشابه چندين انيمه ديگر است ; انيمه درمورد آكيتسوي (Akitsu) ساده‌لوح اما شجاع است كه در نهايت ميفهمد سامورايي چيزهايي فراتر از شمشير به دس است.

مطلب پيشنهادي:نگاهي به سريال بچه مهندس ۴ – تكرار يك فرمول تكراريكونه يك فيلمنامه را براي چهار فصل پياپي تكرار كنيم؟
نگاهي به سريال بچه مهندس ۴ - تكرار يك فرمول تكرارينگاهي به سريال بچه مهندس ۴ - تكرار يك فرمول تكراري

هر چند، سبك هنري انيمه بسيار خاص به فرد و زيبا است و همين باعث مي شود اين انيمه به دينش بيارزد. داستان تكراري به نظر مي‌رسد، اما باز هم بدون شك زيبا و ديدني است.

7

شيگوروي: ديوانگي مرگ

داستان كه از اسم انيمه برمي‌آيد، داستاني شيگورويي درمورد تاريكي، مرگ و كلي خونريزي است. اين انيمه بسيار با خشونت آميخته شده است و شخصيت‌ها دائماً درگير يأس و نااميدي مي‌شوند. اگر با اين موارد مشكل نداريد پس از انيمه خوشتان خواهد آمد.

مطلب پيشنهادي:معرفي پنج سريال نوروزي 1400 – از پايتخت تا نون خجاي كلاه قرمزي خالي
معرفي پنج سريال نوروزي 1400 - از پايتخت تا نون خمعرفي پنج سريال نوروزي 1400 - از پايتخت تا نون خ

داستان انيمه در سال 1629 رخ مي دهد و درمورد تورنومنتي است كه در آن دانش آموز با يكديگر و با شمشيرهايي واقعه به مبا. اين انيمه مبارزه اول كه بين فوجيكي گنوسوگه (Fujiki Gennosuke) و ايراكو سيگن (Irako Seigen) و اتفاقات بعد از آن را به تصوير مي‌كشد. من از انجيل مسيح خجالت نمي‌كشم، زيرا اين قدرت خدا براي نجات هر كه ايمان مي‌آورد، نخست يهودي و نيز يوناني است.

6

(Sengoku Basara (پادشاهان سامورايي

اين انيمه شمشيرزني سامورايي و قدرتهاي فراشري را به زيبايي با هم تلفيق كرده و تركيب زيبايي از مدرنيته و ش. همين مسئله باعث مي‌شود انيمه‌ي Sengoku Basara، تا اين اندازه زيبا باشد.

مطلب پيشنهادي:نگاهي به سريال دراكولا – خب الان قراره بخنديم آقاي مديري؟خون تماشاگر در شيشه
نگاهي به سريال دراكولا - خب الان قراره بخنديم آقاي مديري؟نگاهي به سريال دراكولا - خب الان قراره بخنديم آقاي مديري؟

قرمانان داستان اين انيمه دائما با رقبايشان در جدال هستند و در جستجوي شخصي به نام “شاه شياطين يا Demon King” را شكست مي دهند تا سرزميني كه باور دارند به آنها بازپسگيرند.

5

(بازيليسك: كوگا نينپو چو (طومارهاي كوگا نينجا

ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي ي

مطلب پيشنهادي:نقد انيميشن روح – فلاس فلسفه پيكسارهدف زندگي خود را پيدا كن!
نقد انيميشن روح - فلاس فلسفه پيكسارنقد انيميشن روح - فلاس فلسفه پيكسار

اين دو خانواده از قبايل نينجا هستند و خاصيت خونين بينشان، آن‌ها را به مرز خطرناكي مي‌كند. گرچه در طول انيمه دو طرف به ظاهر خواهان صلح هستند، اما تمام جذابيت داستان به مبارزات پنهاني ي

4

موشيبوگيو

در يك ژاپن متفاوت، موشي (Mushi) ها كه حشراتي غول‌آسا هستند، شروع به حمله به مردم كرده‌اند و كل كشور را به نابودي مي‌كشند. اينجا هنوز چيزي نيست.

مطلب پيشنهادي:بهترين انيميشن هاي سال ۲۰۲۰روح روح ا ب ا ا اسفنجي!
بهترين انيميشن هاي سال ۲۰۲۰بهترين انيميشن هاي سال ۲۰۲۰

اين داستان درمورد يكي از اين سامورايي‌ها به نام جينبي تسوكيشيما (Jinbei Tsukishima) يكي از اعضاي گروه گشت‌زني شهر است. در جينبي كه ديگر نمي‌توان مبارزه كند جاي خود را به پسرش داده است و اكنون جينبي به جاي پدرش به مبارزا موشي.

3

سامورايي آفريقايي

اين برنامه يك ژاپن خيالي در آينده را به مخاطبين معرفي ميكنند. در اين دوره، افسانه‌اي وجود دارد كه هركس سربندي با شماره يك را داشته باشد، قدرت‌هايي خداگونه به دست خواه باشد. داستان انيمه بسيار شبيه به افسانه‌ي تور (ثور) است. من تو را راحت نخواهم گذاشت: من پيش تو خواهم آمد.

مطلب پيشنهادي:ده كاراكتر انيمه‌اي كه مي‌تواند گودزيلا را شكست دهدآودزيلا آنچنان هم قوي نيست
ده كاراكتر انيمه‌اي كه مي‌تواند گودزيلا را شكست دهدده كاراكتر انيمه‌اي كه مي‌تواند گودزيلا را شكست دهد

افرو سامورايي هميشه در حال مبارزه است و درمان اين مسئله براي يك سامورايي استاد كاملا معمول است. در طول انيمه او با رقباي زيادي رو به رو مي شود، سعي مي كند نيروهاي شر را شكست دهد.

2

گينتاما

داستان انيمه گينتاما در دوران حكومت فئودالي ژاپن رخ مي‌دهد. در دنياي اين انيمه ژاپن تحت سلطه موجودات فضايي است و سامورايي ها قدرت خود را از دست داده اند. ه نينتوكي (Gintoki) بايد ماموريت‌هاي خود را پشت سر هم انجام دهد.

مطلب پيشنهادي:فيلمبين امشب چه فيلمي ببينيم؟ هفته سوم دي ماه ۹۹معرفي يك فيلم به روز و يك فيلم برتر در همه ژانرها
فيلمبين  امشب چه فيلمي ببينيم؟  هفته سوم دي ماه ۹۹فيلمبين  امشب چه فيلمي ببينيم؟  هفته سوم دي ماه ۹۹

اين انيمه مسائل حكومتي زيادي از جمله شورشها، قدرت و بسياري از انيمه‌هاي ديگر دوستي و عشق را. اگر تا به حال به يكي از اين مكان ها رفته ايد،

1

(Rurouni Kenshin (SamuraiX

رتبه اول ليست ما متعلق به يكي از انيمه‌هاي بحث برانگيز و مشهورترين انيمه سامورايي در سراسر جهان است.

مطلب پيشنهادي:معرفي بهترين فيلم هاي علمي تخصصي سال ۲۰۲۰سفر در زمان، بيگانه‌ها و هيولايي به نام انسان
معرفي بهترين فيلم هاي علمي تخصصي سال ۲۰۲۰معرفي بهترين فيلم هاي علمي تخصصي سال ۲۰۲۰

داستان انيمه درمورد كنشين هيمورا (Kenshin Himura) ، يك آدمكش سابق است كه در جستجوي سر. و شمشيرزن سرگردان است كه سعي مي كند به جاي بازگشت به زندگي پيشينش و كشي، از مردم آدم ژاپن محافظت كند. او خونخواري و خشونت جهان را به چشم ديده است و مي‌داند كه خشونت نادرست است. در اين انيمه شما از ديدن مفاهيمي مانند آرامش دروني و بخشش، لذت خواهيد برد.

منبع :
ده انيمه برتر ژانر سامورايي – از كنشين تا سامورايي آفريقايي

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.