10 مزيت كاربردي صندلي ماساژور

جامع ترين اخبار پزشكي جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

10 مزيت كاربردي صندلي ماساژور

۹ بازديد

برخي از مردم فكر مي كنند كه صندلي هاي ماساژور چيز گران قيمتي هستند كه مردم عادي آن را درك نمي كنند. به همين دليل آن را انتخاب خوبي براي خانه خود نمي دانند. اما جالب است بدانيد كه صندلي هاي ماساژور فوايد زيادي در بهبود سلامت شما دارند. به همين دليل در اين صفحه …

منبع :
10 مزيت كاربردي صندلي ماساژور

10 مزيت كاربردي صندلي ماساژور https://ijmarket.com/blog/10-مزيت-كاربردي-صندلي-ماساژور/ Tue, 23 Nov 2021 18:09:16 0000 سلامتي و پزشكي https://ijmarket.com/blog/10-مزيت-كاربردي-صندلي-ماساژور/

برخي از مردم فكر مي كنند كه صندلي هاي ماساژور چيز گران قيمتي هستند كه مردم عادي آن را درك نمي كنند. به همين دليل آن را انتخاب خوبي براي خانه خود نمي دانند. اما جالب است بدانيد كه صندلي هاي ماساژور فوايد زيادي در بهبود سلامت شما دارند. به همين دليل در اين صفحه …

منبع :
10 مزيت كاربردي صندلي ماساژور

10 مزيت عملي صندلي ماساژور

برخي از مردم فكر مي كنند كه صندلي هاي ماساژور چيز گران قيمتي هستند كه مردم عادي آن را درك نمي كنند. به همين دليل آن را انتخاب خوبي براي خانه خود نمي دانند. اما جالب است بدانيد كه صندلي هاي ماساژور فوايد زيادي در بهبود سلامت شما دارند. به همين دليل در اين صفحه 10 مزيت كاربردي اين ابزار جذاب را شرح خواهيم داد.

  • اضطراب و استرس را در صندلي ماساژ كاهش مي دهد

  • مطالعات مختلف نشان مي دهد كه ماساژ تاثير بسزايي در كاهش استرس و آمادگي جسماني دارد. همچنين با انجام منظم ماساژ به صورت دقيق و تئوري مي توان ميزان مصرف اكسيژن خون را افزايش داد. علاوه بر اين، ماساژ باعث كاهش فشار خون و سطح كورتيزول مي شود.

  • ماهيچه ها را رها كنيد

  • با انجام صحيح ماساژ و استفاده از صندلي ماساژور، ماهيچه هايي كه خسته شده اند و در آنها احساس درد مي كنند، مي توانند آرام و آرام شوند. همچنين مي توانيد در طول روز ورزش هاي شديدي مانند اسكات انجام دهيد. به همين دليل است كه بيشتر عضلات شما درد مي كنند. در اين صورت با استفاده از صندلي ماساژور مي توانيد تا حد زيادي از درد او بكاهيد و آرامش را در او ايجاد كنيد.

  • جريان خون را بهبود مي بخشد

  • با انجام ماساژ روزانه و مداوم و يا استفاده از صندلي ماساژور مي توان خونريزي را در حالت طبيعي نگه داشت. حركات مختلف صندلي ماساژور مانند نوازش، مشت زدن و فشار دادن مي تواند با ايجاد يك سيستم غلتكي در سراسر بدن لرزش ايجاد كند. تركيب همه اينها گردش خون را نيز بهبود مي بخشد. از يك سو، بهبود جريان خون عنصري موثر در تسريع بهبودي پس از بيماري، دفع سموم از بدن و ترشح هورمون اندورفين است كه نقش مهمي در مبارزه با استرس و درد دارد.

  • تقويت نيروي دفاعي

  • يكي از مزيت هاي جذاب صندلي ماساژور اين است كه با استفاده منظم مي توانيد عملكرد سيستم ايمني بدن را در جاي مناسب قرار دهيد. مطالعات نشان مي دهد كه ماساژ 30 دقيقه اي در طول روز تعداد گلبول هاي سفيد خون را افزايش مي دهد و در نتيجه سيستم ايمني بدن را به شدت افزايش مي دهد. بنابراين مي توانيد سيستم ايمني بالاتري در برابر بيماري هايي مانند تب، آنفولانزا و سرماخوردگي پيدا كنيد.

    10 مزيت عملي صندلي ماساژور

  • بهبود وضعيت سيستم غدد لنفاوي

  • غدد لنفاوي نقش مهمي در ايجاد تعادل و محافظت از بدن در برابر عفونت دارند. آنها همچنين با جمع آوري مواد زائد و سموم به قلب كمك مي كنند تا بهتر كار كند. هنگامي كه شما يك زندگي بي تحرك داريد، مايعات و سموم در غدد لنفاوي جمع مي شوند و باعث تورم مي شوند. اما با استفاده روزانه از صندلي ماساژور مي توانيد به بهبود اين سيستم كمك كنيد.

  • درد بدن را تسكين مي دهد

  • يكي از درهايي كه ممكن است در طول روز ببينيد سردرد است. استفاده منظم از صندلي ماساژور در كاهش سردرد، دردهاي عضلاني، درد در ناحيه شانه، گردن و كمر موثر است. از طرفي فراموش نكنيد كه ماساژ روزانه و منظم مي تواند تاثير مثبتي بر ساختار و عملكرد بدن داشته باشد. همچنين نمي توان هر روز به سالن ماساژ رفت. در اين صورت استفاده از صندلي ماساژور گزينه بهتري است كه عملكرد بسيار خوبي دارد.

  • فشار روي ستون فقرات كاهش مي يابد

  • يكي از مزاياي جالب صندلي ماساژور كاهش فشار روي ستون فقرات است. با ماساژ ناحيه عضلاني مي توان جريان خون را به ميزان قابل قبولي افزايش داد. همچنين بدون نياز به ماساژور حرفه اي و خاص مي تواند اسيد لاكتيك را براي آن دفع كند.

  • ساختار ستون فقرات من را بهبود مي بخشد

  • اگر در 50 سالگي دوست نداريد با عصا حركت كنيد، بهتر است موقعيت خود را نسبت به قبل در نظر بگيريد. به ياد داشته باشيد كه نشستن در يك وضعيت راحت يكي از دلايل موثر آسيب نخاعي است. اما استفاده از صندلي ماساژور يا انجام ماساژ روزانه با يك ماساژور حرفه اي و متخصص مي تواند باعث حركت و آرامش عضلات اسپاستيك شود. در نتيجه سطح ستون فقرات تنظيم شده و تعادل خون در تمام نواحي بدن ايجاد مي شود. همچنين انواع انحرافات عضلاني مانند انحراف بين گردن و شانه ها اصلاح مي شود و در سنين بالا دچار اثرات منفي فشار بر ستون فقرات مانند قوز نمي شود.

  • كيفيت خواب را بهبود مي بخشد

  • همه ما بايد بعد از يك روز سخت كاملا استراحت كنيم تا انرژي مورد نياز روز بعد را به درستي دريافت كنيم. مطالعات مختلف نشان مي دهد كه ماساژ صحيح و منظم تاثير بسزايي در درمان خستگي روزانه دارد و عملكرد خواب را بهبود مي بخشد. اين براي همه از جمله زنان، مردان، سالمندان و كودكان صدق مي كند. آيا تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چگونه بعد از ماساژ، خواب بهتري داشته باشيد؟ شايان ذكر است در خريد تشك و تخت بسيار دقت كنيد كه با توجه به بودجه مناسب يك تخت خواب مناسب و راحت تهيه كنيد زيرا يك سوم عمر خود را مي خوابيد. حتي اگر بودجه شما با خريد شما مطابقت نداشته باشد لوازم خانگي خود را به تدريج بخريد و مطمئن باشيد خريد محصول مناسب در هر شرايطي به نفع شما خواهد بود.

  • افسردگي كاهش مي يابد

  • زندگي ما به روشي مدرن و سريع در حال حركت است. به همين دليل در بيشتر موارد زمان كافي براي پياده روي و بهبود خلق و خو نداريم. با گذشت زمان، اين مي تواند منجر به افسردگي و انزوا و همچنين تأثير منفي بر سيستم ايمني شود. اما ماساژ منظم روزانه يا استفاده از صندلي ماساژور مي تواند روند افسردگي را تا حد زيادي كاهش دهد و در نهايت آن را متوقف كند. در حين ماساژ هورمون هاي شادي از جمله سروتونين، دوپامين و اندورفين در بدن ترشح مي شود و در نتيجه ماساژ فعاليتي لذت بخش است.

    با توجه به موارد فوق مي توان به فوايد مختلف ماساژ درماني در بهبود وضعيت جسمي و روحي پي برد. تا آن زمان، مي توانيد اين كار را هر روز در سالن ماساژ انجام دهيد. اما فراهم كردن شرايط براي حضور روزانه در سالن ماساژ حرفه اي بسيار سخت و زمان بر است. در اين صورت با داشتن يك صندلي ماساژور مي توانيد يك ماساژور حرفه اي و تمام وقت داشته باشيد كه اين كار را به صورت جدي و دقيق انجام مي دهد.

    از طرفي هزينه و هزينه خريد يك صندلي ماساژور با هم كمي پيچيده و گران است. اما با صندلي ماساژور را به تدريج بخريد شما به راحتي مي توانيد بهترين برندها را با بالاترين كيفيت و قيمت مناسب داشته باشيد و از مزاياي بي شمار براي بهبود سلامت خود و خانواده خود استفاده كنيد.

    مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و بانك مشاغل اينفوجاب هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

    منبع :
    10 مزيت كاربردي صندلي ماساژور

    منبع :https://ijmarket.com
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.