انيميشن Turning Red ؛ محصول مشترك ديزني و پيكسار براي سال 2022

جامع ترين اخبار پزشكي جهان را در اين وبلاگ مطالعه نماييد

انيميشن Turning Red ؛ محصول مشترك ديزني و پيكسار براي سال 2022

۲۳ بازديد

كارتون قرمز محصول تركيبي ديزني و پيكسار به زودي اكران خواهد شد. كارتون The Red Turn داستان دختر نوجواني به نام مايل لي را روايت مي كند كه وقتي هيجان زده مي شود به يك پانچ قرمز تبديل مي شود. اگر مي خواهيد بدانيد خانم لي چگونه با اين مشكل كنار مي آيد، بنشينيد و …

منبع :
انيميشن Turning Red ؛ محصول مشترك ديزني و پيكسار براي سال 2022

انيميشن Turning Red ؛ محصول مشترك ديزني و پيكسار براي سال 2022 https://ijmarket.com/blog/انيميشن-turning-red-؛-محصول-مشترك-ديزني-و-پيكسار/ ايجي ماركت Tue, 23 Nov 2021 08:04:28 0000 فيلم و هنر https://ijmarket.com/blog/انيميشن-turning-red-؛-محصول-مشترك-ديزني-و-پيكسار/

كارتون قرمز محصول تركيبي ديزني و پيكسار به زودي اكران خواهد شد. كارتون The Red Turn داستان دختر نوجواني به نام مايل لي را روايت مي كند كه وقتي هيجان زده مي شود به يك پانچ قرمز تبديل مي شود. اگر مي خواهيد بدانيد خانم لي چگونه با اين مشكل كنار مي آيد، بنشينيد و …

منبع :
انيميشن Turning Red ؛ محصول مشترك ديزني و پيكسار براي سال 2022

كارتون قرمز محصول تركيبي ديزني و پيكسار به زودي اكران خواهد شد. كارتون The Red Turn داستان دختر نوجواني به نام مايل لي را روايت مي كند كه وقتي هيجان زده مي شود به يك پانچ قرمز تبديل مي شود. اگر مي خواهيد بدانيد خانم لي چگونه با اين مشكل كنار مي آيد، بنشينيد و كارتون قرمز را تماشا كنيد. در اين مطلب همراه شما خواهيم بود تا كارتون را با رنگ قرمز و تاريخ انتشار آن بياوريم.

كارتون قرمز در ژانر كمدي به كارگرداني و نويسندگي Domee Shi مي باشد. كارتون قرمز اولين كار كارگرداني اوست. ليندسي كالينز نيز به صورت مشترك كار كرد. در ادامه اين مطلب از پلاسمگ نكات بيشتري را در مورد كارتون قرمز به شما خواهيم داد.

آنچه در زير مي خوانيد:

قرمز كردن سيني كارتوني

در ويديوي زير «اولين تريلر رسمي Red Trailer با پاورقي به زبان فارسي»مي بينيد كه كمي با مكان آن آشنا هستيد. اين تيزر در 13 جولاي 2021 در كانال يوتيوب پيكسار منتشر شد و طي دو روز نزديك به دو ميليون بازديد داشت.

جديدترين تريلر انيميشن Reddening 2022 نيز به تازگي منتشر شده است و جزئيات بيشتري از اين كارتون دوست داشتني را در اختيار ما قرار مي دهد. در ويديوي زير «دومين تريلر كارتوني قرمز با زيرنويس فارسي » مي بينيد.

دانلود انيميشن Reddening

چون انيميشن قرمز شده، ديزني و پيكسار هنوز آن را منتشر نكرده اند، متاسفانه امكان دانلود وجود ندارد. پس از انتشار لينك دانلود كارتون قرمز با زيرنويس فارسي را در اين قسمت در اختيار شما قرار مي دهيم. اگر به دنبال دانلود كارتون هاي قرمز با يك كليك فارسي هستيد، اين صفحه را ذخيره كنيد تا پس از انتشار نسخه فارسي، لينك ها را با شما به اشتراك بگذاريم.

دگرگوني داستان كارتون قرمز

كارتون قرمز

همچنين بخوانيد:

داستان كارتوني قرمز 2022 حول محور دختري 13 ساله به نام مايلي مي چرخد. از طرفي در سلول انفرادي مادرش نگهداري مي شود و از طرف ديگر تحت فشار دوران نوجواني است. مايلي هر زمان كه هيجان زده مي شود به يك گلدان قرمز بزرگ تبديل مي شود (كه به طور كلي براي نوجوانان يك اتفاق رايج است).

كارتون صداي كارتوني قرمز

در اين قسمت به بيوگرافي صداپيشه هاي كارتوني قرمز مي پردازيم.

صداپيشه روزالي چيانگ ماي لي

كارتون قرمز

همچنين بخوانيد:

روزالي چيانگ در فريمونت كاليفرنيا به دنيا آمد. او ابتدا اين فرصت را پيدا كرد كه در تلويزيون ظاهر شود تا يك تبليغ بسازد. او داراي علايق و استعدادهاي مختلفي مانند نوازندگي پيانو و رقص هيپ هاپ است. اولين كتاب او، A for Albatross: Birds A to Z، در سال 2017 برنده جايزه ملي شد. او به زبان چيني ماندارين مسلط است.

Sandra Oh بازيگر مينگ لي، مادر ماي لي

كارتون چرخش قرمز 2022

ساندرا اوه يك هنرپيشه آمريكايي كانادايي است كه متولد 20 ژوئيه 1971 است. او بيشتر به خاطر بازي در درام پزشكي Grey’s Anatomy از سال 2005 تا 2014 و سريال قتل حوا از سال 2018 شناخته شده است. او جوايز متعددي را در دوران تصدي خود به دست آورده است، از جمله دو جايزه گلدن گلوب، چهار جايزه انجمن بازيگران سينما و دو نامزدي براي جايزه Primetime Emmy. ).

همچنين بخوانيد:

آخرين فيلم‌هاي ساندرا اوه عبارتند از انيميشن نهايي رايا و اژدها (2021)، انيميشن كمدي-درام بر فراز ماه (2020)، درام پارك مديتيشن (2017)، جنگ سياه و سفيد گربه‌اي و اسب‌هاي پنجره‌اي (2016).

در ليست زير با تعدادي از شخصيت هاي كارتوني قرمز رنگ آشنا مي شويد.

  • آوا مورس من صداپيشه هستم
  • مايتري راماكريشنان صداپيشه پري
  • پارك هايين پخش كننده صداي آبي
  • اوريون لي صداپيشه جين لي
  • واي چينگ هو پخش كننده صداي مادربزرگ
  • تريستان آلريك چن صداپيشه تايلر
  • آدي چندلر صداي دوون

تاريخ انتشار كارتون هاي قرمز

اولين تريلر كارتوني قرمز

  • تاريخ انتشار كارتون قرمز: 11 مارس 2022 معادل 8 مارس 2014

در 8 مه 2018، دومين مورد، پس از كارگرداني و نوشتن يك انيميشن كوتاه از Bao Pixar از Bao، گزارش داد كه او در حال نوشتن و كارگرداني فيلمي است كه طول فيلم را نشان مي دهد. او بعدها اولين زن رنگين پوستي بود كه پيكسار را كارگرداني كرد. او در 26 نوامبر 2018 (26 دسامبر 1397) اصرار داشت كه در استوديو مشغول ساخت يك فيلم كارتوني هستند و مراحل اوليه آن به پايان رسيده است، اما داستان همچنان ادامه دارد. وي افزود: كار 90 دقيقه اي بسيار جالب بود.

همچنين بخوانيد:

دومي در تاريخ 1 ژانويه 2019 (11 دسامبر 1397) با موضوع يك داستان خوب و احساسات اعلام شد و در 9 دسامبر 2020 (10 دسامبر 1399) رسماً كارتون قرمز اعلام شد. داستان كارتون قرمز در اوايل دهه 2000 در تورنتو كانادا اتفاق افتاد. همانطور كه از كارتون Turning Red مشاهده مي شود يك پسر مدرسه اي به نام مايل لي را نشان مي دهد.

در مورد تاريخ اكران كارتون جديد ديزني كه به رنگ قرمز در مي آيد بايد بگوييم كه اين انيميشن توسط Walt Disney Studios Motion Pictures ساخته خواهد شد. 11 مارس 2022 برابر با 10 مارس 1400 است اكران شده در فيلم هاي آمريكايي.

سوالات متداول

كارتون قرمز كي منتشر ميشه؟

تاريخ انتشار كارتون قرمز 11 مارس 2022 معادل 11 مارس 2014 اعلام شد.

آخرين كلمه

در اين مطلب شما را با كارتون قرمز آشنا مي كنيم و از داستان و تاريخ انتشار برايتان مي گوييم. لينك دانلود كارتون قرمز پس از انتشار در اين مطلب آپديت مي شود و مي توانيد به دانلود ادامه دهيد. با توجه به تريلر رسمي كارتون قرمز و داستان آن، آيا مي خواهيد قرمز شدن كارتون را تماشا كنيد؟ نظر شما در مورد اين همكاري بين ديزني و پيكسار چيست؟ شما مي توانيد نظرات خود را در پايين اين صفحه بنويسيد.

كاربران منتخب

منبع :
انيميشن Turning Red ؛ محصول مشترك ديزني و پيكسار براي سال 2022

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.