آيا CVB يا آژانس مسافرتي از رسانه هاي اجتماعي در برنامه بازاريابي خود براي رسيدن به آنجا استفاده مي كنند؟ اگرنه منتظر چي هستيد؟ بر اساس يك نظرسنجي اخير ، 81 درصد از كل خرده فروشان مورد بررسي گفتند كه تلاش هاي آنها در رسانه هاي اجتماعي منجر به ارتقاء كسب و كار آنها شد …
منبع :
How Social Media in Destination Marketing Works
How Social Media in Destination Marketing Works https://ijmarket.com/blog/how-social-media-in-destination-marketing-works/ https://ijmarket.com/blog/how-social-media-in-destination-marketing-works/#respond Fri, 15 Oct 2021 23:54:49 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/how-social-media-in-destination-marketing-works/
آيا CVB يا آژانس مسافرتي از رسانه هاي اجتماعي در برنامه بازاريابي خود براي رسيدن به آنجا استفاده مي كنند؟ اگرنه منتظر چي هستيد؟ بر اساس يك نظرسنجي اخير ، 81 درصد از كل خرده فروشان مورد بررسي گفتند كه تلاش هاي آنها در رسانه هاي اجتماعي منجر به ارتقاء كسب و كار آنها شد …
منبع :
How Social Media in Destination Marketing Works
آيا CVB يا آژانس مسافرتي از رسانه هاي اجتماعي در برنامه بازاريابي خود براي رسيدن به آنجا استفاده مي كنند؟ اگرنه منتظر چي هستيد؟
بر اساس يك نظرسنجي اخير ، 81 درصد از كل خرده فروشان مورد بررسي گفتند كه تلاش هاي آنها در رسانه هاي اجتماعي منجر به ارتقاء كسب و كار آنها شد و 61 درصد از خرده فروشان شاهد افزايش ترافيك در وب بودند. اگر مقصد شما با روندهاي رسانه هاي اجتماعي مطابقت ندارد ، CVB يا آژانس مسافرتي شما ضرر مي كند. در اينجا چند روش براي فروش آژانس مسافرتي خود از طريق رسانه هاي اجتماعي آورده شده است.
1. گروه ها و افراد مورد علاقه را در سايت هاي شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و MySpace بيابيد تا ببينيد مردم در مورد جايي كه شما مي خواهيد مي گويند چه مي گويند.
2. وبلاگ خود را در سايت هاي وبلاگ Digg ، Delicious ، Reddit و اجتماعي منتشر كنيد تا بينندگان بيشتري ايجاد كنيد.
3. به طور منظم وبلاگ سفر خود را با تمركز بر كلمات كليدي Google براي بهبود رتبه بندي نتايج موتورهاي جستجو به روز كنيد.
4- با گردشگران (گذشته و آينده) دوستي ايجاد كنيد تا بتوانيد در تماس باشيد و آنها را بازگردانيد.
5. از يك سايت اشتراك گذاري عكس براي پيوند دادن به عكسهاي گرفته شده توسط گردشگران براي ايجاد جامعه اي از افراد علاقه مند به مقصد خود استفاده كنيد.
6. مذاكرات در توييتر و بسته ها و همچنين به روز رساني براي ايجاد مناطق ، مشاغل جديد ، رويدادها و جشنواره ها.
7. رقابت و تبليغ را از طريق رسانه هاي اجتماعي براي افزايش دنبال كنندگان خود ارائه دهيد.
8. ايجاد URL هاي اختصاصي براي فيس بوك و توييتر براي ارائه ساير گزينه هاي ارتباطي براي بازديدكنندگان. (به عنوان مثال facebook.com/yourcvbhere)
9. ايجاد يك شبكه يا انجمن آنلاين با همه شركت هاي منطقه خود براي ارائه اطلاعات بيشتر به بازديدكنندگان آينده و همچنين ايجاد ترافيك بيشتر به نمايه شما
10. براي مشاركت در مقصد ، ويديوهاي مربوط به فعاليت هاي مختلف را در حساب YouTube خود بارگذاري كنيد.
حضور فعال در چندين سيستم عامل رسانه هاي اجتماعي نه تنها اطلاعات بيشتري را به CVB يا آژانس مسافرتي شما اضافه مي كند ، بلكه افراد را به سايت شما باز مي گرداند.
منبع :
How Social Media in Destination Marketing Works