توضيحات سرنخ و مشخصات مشتريان بالقوه: ايجاد مشخصات مشتري بالقوه به شما كمك مي كند تا مشترياني را كه مايل به خريد هستند از شما جدا كنيد. اين يك تعريف از سازمان ايجاد شده است كه ارزش قابل توجهي از خدمات يا محصولات شما به دست مي آورد. با آگاهي از نيازهاي آنها و تعيين …
منبع :
Effective B2B Marketing Tactics
Effective B2B Marketing Tactics https://ijmarket.com/blog/effective-b2b-marketing-tactics/ https://ijmarket.com/blog/effective-b2b-marketing-tactics/#respond Mon, 18 Oct 2021 00:01:28 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/effective-b2b-marketing-tactics/
توضيحات سرنخ و مشخصات مشتريان بالقوه: ايجاد مشخصات مشتري بالقوه به شما كمك مي كند تا مشترياني را كه مايل به خريد هستند از شما جدا كنيد. اين يك تعريف از سازمان ايجاد شده است كه ارزش قابل توجهي از خدمات يا محصولات شما به دست مي آورد. با آگاهي از نيازهاي آنها و تعيين …
منبع :
Effective B2B Marketing Tactics
توضيحات سرنخ و مشخصات مشتريان بالقوه:
ايجاد مشخصات مشتري بالقوه به شما كمك مي كند تا مشترياني را كه مايل به خريد هستند از شما جدا كنيد. اين يك تعريف از سازمان ايجاد شده است كه ارزش قابل توجهي از خدمات يا محصولات شما به دست مي آورد. با آگاهي از نيازهاي آنها و تعيين نحوه واكنش آنها ، استراتژي بازاريابي شما مي تواند تكامل يافته و شخصي تر شود.
بازاريابي دروني
به محتوا به عنوان سوخت تمام كمپين هاي بازاريابي خود از ايميل به جامعه فكر كنيد. محتوايي ايجاد كنيد كه با مخاطبان شما مطابقت داشته باشد و باعث اشتراك گذاري شود. با ايجاد محتواي با كيفيت بالا ، مي توانيد اعتماد مشتريان خود را جلب كرده و سر و صدا را بخوانيد. خوبي در بازاريابي داخلي اين است كه به اشكال مختلف وجود دارد و مي تواند به اشكال مختلف توزيع شود. اين قابليت را دارد كه در بسياري از مناطق سايت به مشتريان مختلف دسترسي پيدا كند.
سئو:
موتورهاي جستجو مانند گوگل محتواي با كيفيت بالا را با وب سايت هاي با كيفيت يكسان مي دانند ، ايجاد محتوا با ارزش بسيار مهم است. يك بررسي داخلي انجام دهيد تا ببينيد چه مقدار از اموال شما در گروه تفكر و رده ارتقا قرار مي گيرد. اين بدان معناست كه سرور شما مطمئناً محتوا دارد. بسياري از شركت ها به دنبال اين كار هستند ، بنابراين اين كار را به درستي انجام دهيد: روي كيفيت تمركز كنيد تا كميت ، و بر ارائه اطلاعات مفيد و نه تبليغات.
از محتوا استفاده كنيد و آن را در چندين سيستم عامل به اشتراك بگذاريد. هرچه بيشتر اقدام كنيد ، گوگل محتواي شما را با ارزش ترين مي داند و اين باعث افزايش رتبه سئو شما مي شود. SEO را به عنوان يك استراتژي بلند مدت در نظر بگيريد كه پيوندهاي طبيعي وب سايت شما را افزايش مي دهد و كلمات كليدي مربوط به كسب و كار شما را در بالاي سايت قرار مي دهد.
وبلاگ نويسي خارجي / وبلاگ نويسي:
وبلاگ نويسي و مقاله نويسي راهي عالي براي جذب مخاطب هدفمند به وب سايت شما براي بازاريابي B2B است. اين به اين دليل است كه افرادي كه در واقع وبلاگ شما را مي خوانند به آنچه شما در مورد لانه مي گوييد علاقه مند هستند. هنگامي كه مقالاتي مفيد ، هدفمند و جذاب منتشر كرديد ، افراد در شركت شما شروع به توجه مي كنند.
رسانه هاي اجتماعي:
توليد سرب از رسانه هاي اجتماعي روز به روز اهميت بيشتري پيدا مي كند. نه تنها به شما اين امكان را مي دهد كه بيشتر با مخاطبان خود تماس بگيريد ، بلكه مي تواند به شما اين امكان را بدهد كه با مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد. در تجارت ، LinkedIn يك مثال عالي است كه چگونه مي توانيد از رسانه هاي اجتماعي براي دسترسي مستقيم به افراد تأثيرگذار در شركت خود استفاده كنيد.
سايت اينترنتي:
داشتن يك وب سايت خوب طراحي شده با Call to Action يكي از مهمترين زمينه هاي بازاريابي دسترسي B2B است. تمام ترافيك شما و مشتريان بالقوه شما در نهايت به همان وب سايت شما مي روند. بنابراين ، فضاي داخلي ، ساختار ، طراحي لازم است تا مشتريان علاقه مند را به پرداختي تبديل كند.
بازاريابي ايميلي:
يكي از موثرترين استراتژي هاي بازاريابي خارجي B2B ، ايميل است. با توجه به هزينه كم و قيمت رايگان ، ايميل سنگ بناي كمپين بازاريابي هر شركتي است. از يك كمپين ايميل سرب سرد ، تا ارتباط مداوم با مشتري ، ايميل يك راه عالي براي تبديل چشم انداز و سرنخ هاي سرد به مشتريان جذاب است. ايميل همچنين يك راه عالي براي به اشتراك گذاشتن محتوا در قالب متن ، عكس و فيلم است.
تبليغات نشان داده شده:
اين آگهي در سايت همچنين در تمام مراحل ايجاد يك نام تجاري و مخاطب در بالاي قيف ، آموزش و كمك به ارزيابي مياني قيف و افزايش تبديل در پايين قيف هدف دارد. براي تبليغ كسب و كار خود براي افرادي كه در گذشته از وب سايت شما بازديد كرده اند ، مي توانيد از هدف گيري مجدد استفاده كنيد. ميزان تبليغات ارائه شده توسط Google بسيار زياد است و قرار دادن تبليغات شما مي تواند هدف سايت شما باشد.
تبليغات به ازاي هر كليك:
با تبليغات پرداخت به ازاي كليك (PPC) ، شما براي هر كليك بر روي آگهي كه در موتورهاي جستجو مانند Google ، Yahoo يا Bing يا در وب سايت ها نمايش داده مي شود ، هزينه مي كنيد. براي موتور جستجو PPC ، آگهي هايي كه نمايش مي دهيد از نتايج بالا و زير عبارات جستجوي بيولوژيكي پشتيباني مي كند. تبليغات PPC يك راه عالي براي جلب توجه به آخرين مطالب يا خدمات شما است. آنها همچنين بسيار هدفمند هستند تا بتوانند رهبري سطح بالا را رهبري كنند.
سنديكاي كبدي
از آنجا كه خريداران آينده هنگام شروع سفر خريد خود هميشه در سايت شما نخواهند ماند ، مهم است كه در آنجا حضور داشته باشيد. يك راه عالي براي ارائه محتواي با كيفيت بالا با حس دقت ، ارسال محتوا است – يك استراتژي اشتراك گذاري محتوا كه مي تواند براي تبليغ تصاوير سفيد ، مقالات ، اخبار و غيره استفاده شود. در سايت هاي ديگر براي دسترسي بيشتر و تعامل بيشتر.
ايميل مستقيم:
ممكن است فكر كنيد كه پست مستقيم چيزي از گذشته است. اما همچنان در ارتباطات هدفمند مثر است. طراحي داخلي طراحي شده براي مديريت عالي را در نظر بگيريد. مديران اغلب اطلاعاتي را در اينترنت جستجو نمي كنند. و خواندن از طريق ايميل براي آنها دشوار است. اين بدان معناست كه آنها ممكن است قلبي را كه در ذهن خود توسعه داده اند نبينند. اينجاست كه پست مستقيم مي تواند قدرتمند باشد. مي توانيد مستقيماً يك ايميل براي اين مخاطبان ارسال كنيد تا از محتواي جديدي كه مورد نظر شما است مطلع شوند.
مناسبت ها:
بازاريابي اكشن بخش مهمي از توليد سرب است. اين ممكن است شامل شركت در نمايشگاه هاي تجاري ، وبينارها يا رويدادهاي شركتي باشد. اين رويداد به شما اين فرصت را مي دهد تا نام تجاري خود را تعريف كنيد ، راه حل هاي خود را توضيح دهيد و با شركت كنندگان ارتباط شخصي برقرار كنيد. اين رويداد محلي براي ارائه سخنراني ها و محتوايي است كه رهبري تجارت شما را نشان مي دهد و ديد شما را در نظر خريداران افزايش مي دهد. يكي از قدرتمندترين تجربيات براي تبليغ كسب و كار شما از طريق مستقيم است.
ارجاع:
مفهوم بازاريابي ارجاعي قدرتمند است. اثبات اين امر اين است كه محصولات يا خدماتي كه شركت شما ارائه مي دهد ارزش كافي را براي مشتريان شما فراهم مي كند تا به آنها فرصت دهيد تا آن را با همسالان خود به اشتراك بگذارند. بهترين راه اين است كه به همه مشتريان راضي خود تخفيف دهيد تا شخصي را كه ممكن است خريد كند معرفي كنند. اثبات اجتماعي يكي از قوي ترين استراتژي هاي بازاريابي موجود است و ثابت شده است كه در زمينه بازاريابي B2B بسيار مفيد است. افراد شبكه شما و اولين دريافت كنندگان شركت مي توانند به سفير تبديل شوند و توصيه هاي شخصي را منتشر كنند.
بازاريابي تلفني:
در حالي كه بازاريابي تلفني مي تواند يك روش بحث برانگيز براي بازاريابي B2B باشد ، اما در ارتباط با مشتريان بالقوه اي كه قبلاً علاقه مند هستند بسيار مثر است. پس از اتمام ارتباط از طريق ايميل يا از طريق سرور صفحه وب ، نظارت بر تلفن بسيار مهم است. اين به شما اين امكان را مي دهد كه سريعاً با نقاط دردناك ديگران آشنا شويد و به شما امكان مي دهد راه حل مشكلات خود را ارائه دهيد.
اما چرا وقتي مي توانيد روي جنبه هاي ديگر شركت خود كار كنيد ، نگران آن باشيد؟
منبع :
Effective B2B Marketing Tactics